۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۳۴۷۹۸
گروه‌ها و شخصیت‌های لبنانی:

هدف از تجاوز اسرائیل به سوریه بالابردن روحیه‌ گروه‌های تکفیری است

خبرگرگزاری رسا ـ گروه‌ها و شخصیت‌های لبنانی در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه تأکید کردند که هدف از این حمله بالا بردن روحیه گروه‌های تکفیری است.
حمله جنگنده هاي رژيم صهيونيستي به سوريه


به گزارش خبرگزاری رسا، حمله روز گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواقعی در سوریه که گفته می‌شود انبارهای سلاح حزب الله لبنان بوده است، واکنش شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی این کشور را برانگیخت.

 

تجمع علمای مسلمان لبنان امروز با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه، عنوان کرد: زمان نشان داد که رژیم صهیونیستی از گروه‌های تکفیری به منظور تضعیف محور مقاومت استفاده کرده تا هدف خود برای تشکیل اسرائیل از نیل تا فرات را تحقق بخشد.
 

 

این تجمع تصریح کرد: هربار که ارتش سوریه و کمیته‌های مردمی به پیروزی میدانی جدیدی دست پیدا می‌کنند، رژیم صهیونیستی برای ضربه به ارتش سوریه و تضعیف آن دست به کار می‌شود.


تجمع علمای مسلمان هدف دیگر از حمله به انبارهای سلاح در سوریه را بهبود بخشیدن به روحیه گروه‌های تکفیری برشمرد و گفت: مقاومت اسلامی در راه خود برای تقویت ساختن توانایی‌های نظامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی پایدار بوده و به مبارزه با گروه‌های تروریستی می‌پردازد.
 

شیخ علی یاسین: اسرائیل به دنبال برافروختن آتش  جنگ در خاورمیانه است

 

از سوی دیگر، شیخ علی یاسین رییس مجمع علمای صور لبنان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.


این عالم لبنای گفت: صهیونیست‌ها به دنبال برافروختن آتش درگیری‌ها در خاورمیانه به منظور دستیابی به اهداف خود هستند.

 

رییس حزب توحید عربی لبنان: تجاوز اسرائیل به سوریه برای حمایت از تکفیری‌ها است


وئام وهاب، رییس حزب توحید عربی لبنان در بیانیه‌ای که امروز منتشر کرد، تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را در راستای جنگ تروریسم علیه این کشور ارزیابی و تأکید کرد: این اقدام تجاوزکارانه بیانگر نقش مستقیم اسرائیل در حمایت از تکفیری‌ها در سوریه دارد که با هدف پایان دادن به تاثیر محوری سوریه در مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی صورت می‌پذیرد.


وی افزود: بدون شک ارتش و ملت سوریه توانایی عبور از مرحله کنونی و پایان دادن به حضور تروریسم در این کشور را دارند.


گفتنی است جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته بار دیگر مواقعی نظامی در نزدیکی دمشق را مورد هدف خود قرار داد./983/ب901/ک
 

ارسال نظرات