۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۳۰۰
رییس مجمع علمای شیعه پاکستان:

دولت پاکستان باید امنیت افرادی که برای زیارت به ایران و عراق می‌روند را تأمین کند

خبرگزاری رسا – حجت الاسلام عارف حسین واحدی در دیدار با امیر سهیل معاون وزیر فدرال امور مذهبی و هماهنگی مذهبی خواستار تامین امنیت جانی و مالی زائرین ایران و عراق شد.
حجت الاسلام عارف حسين واحدي

 

به گزاری خبر گزاری رسا، حجت الاسلام عارف حسین واحدی رییس مجمع علما شیعه پاکستان به ھمراہ غلام قاسم جعفری، رییس مجمع علمای شیعه راولپندی پاکستان، سید نزاکت حسین شاہ دبیر کل مجمع علمای شیعه راولپندی پاکستان با امیر سهیل معاون وزیر فدرال امور مذهبی و هماهنگی مذهبی دیدار و گفتگو کردند.
 

حجت الاسلام واحدی با اشارہ به حمله احتمالی به دسته ھای عزاداری اربعین حسینی در پاکستان ابراز داشت: حمایت و پشتوانه بعضی از احزاب به گروہ ھای تروریستی، مشکلات کشور را دو چندان کردہ است و مردم از نبود امنیت در کشور رنج می برند.
 

وی وضعیت مرزھای پاکستان را اسف بار خواند و گفت: فقدان امکانات استراحت و لوازم ضروری در مرزھای کشور و احتمال حمله تروریستی به زائرین ایران و عراق موجب نگرانی مردم است.
 

رییس مجمع علما شیعه پاکستان با بیان این که اصلاح وضعیت کشور نیاز مند قانون جدید از سوی پارلیمان نیست بلکه اساس مشکل عدم اعمال قانون اساسی است ابراز داشت: جلوگیری از فعالیتھای گروہ ھای تندرو تکفیری وھابی، ترویج اتحاد اسلامی و احترام به حقوق اقلیتھای مذھبی باعث استحکام و شگوفائی کشور می شود.
 

یادآوری می شود که امیر سهیل معاون وزیر فدرال امور مذهبی و هماهنگی مذهبی نیز در این دیدار برای حل مشکلات زائرین ایران و عراق تاکید کرد./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات