۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۳۵۳۲۷
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

هدف از حمله هوایی اسرائیل جلوگیری از پیش روی ارتش سوریه است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که هدف از حمله هوایی اسرائیل به سوریه، روحیه بخشیدن به گروه‌های تکفیری و جلوگیری از پیش روی ارتش سوریه در بازپس گیری مناطق اشغال شده است.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله


 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب در بیروت برگزار شد، با اشاره به اینکه عملکرد تکفیری‌ها در منطقه هیچ ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد، گفت: گروه‌های تکفیری خوارج تاریخ هستند که از اسلام صحیح فرسنگ‌ها فاصله دارند.


وی افزود: وحدت اسلامی و انسجام ملی ضرورتی غیرقابل انکار است. طیف‌ها و مذاهب مختلف در جامعه باید با برجسته ساختن مشترکات از هرگونه اختلاف و درگیری دوری ورزند.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان، تکفیری‌ها را مجری دستورات آمریکا عنوان کرد و گفت: آمریکا با استفاده از تکفیری‌ها در سوریه، همه تلاش خود را به کار گرفت تا پروژه تخریب این کشور را به نتیجه برساند.

 

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: دوستی با گروه‌های افراطی امکان پذیر نیست و آنها خطری برای همگان هستند. تکفیری‌ها دین و مذهبی ندارند و هر صدایی را که مخالف با آنها باشد، خاموش می‌کنند.
 
 
وی با تاکید براینکه گروه‌های تکفیری نتیجه فعالیت‌های مصلحت جویانه آمریکا در منطقه است، خاطرنشان کرد: همکاری رژیم صهیونیستی با گروه‌های تکفیری در جولان اشغالی نشان داد که این دو از اهداف و نقشه‌های واحد برخوردارهستند. طبق گزارش اخیر سازمان ملل، اسرائیل نه تنها تروریست‌های مجروح را مداوا کرده، بلکه با توپخانه خود به پشتیبانی نظامی از تکفیری‌ها پرداخته است.


معاون سیدحسن نصرالله به حمله هوایی اسرائیل به سوریه اشاره کرد و گفت: هدف از این اقدام تجاوزکارانه، پس از دستاوردهای مهم ارتش سوریه در مقابله با تروریست‌ها، روحیه بخشیدن به گروه‌های تکفیری و جلوگیری از پیش روی ارتش سوریه است. با وجود همه اقدامات ملت و دولت سوریه توانایی عبور از مرحله کنونی و مقابله با توطئه‌های دشمنان را دارند./983/ب902/ک

ارسال نظرات