۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۳۵۹۹۱
عضو جماعت اهل سنت پاکستان:

داعش گروھی قاتل و وحشی است

خبرگزاری رسا - عضو جماعت اهل سنت پاکستان با اشارہ به این که فعالیت‌ھای داعش به نام اسلام موجب رسوایی و بدنامی اسلام است تاکید کرد : داعش گروھی قاتل و وحشی است.
دکتر صديق خان قادري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر صدیق خان قادری عضو برجسته جماعت اھل سنت پاکستان، در مراسمی که به عنوان «یوم حسین(ع)» در دانشگاہ بهاوالدین زکریا در ملتان پاکستان برگزار شد داعش را گروہ قاتل، جانی و وحشی خواند.


وی برگزاری مراسم «یوم حسین(ع)» در مراکز آموزشی کشور را نیاز جامعه پاکستان دانست و گفت: با عمل به سیرت ابا عبداللہ الحسین(ع) می توان وضعیت کشور را تغییر داد و از بحران فعلی نجات یافت.


قادری با بیان این که ترویج فرھنگ حسینی بیش از پیش امروز نیاز جامعه پاکستان است ابراز داشت: کسانی در پاکستان حامیان داعش اند که از راہ و منش آنان با داعش ھم خوانی و ھماھنگی دارد، آنان در گذشته بیگناھان زیادی را سربریدہ اند و کشتارھای بی رحمانه ای انجام دادہ اند.


دبیر مرکز تحقیقات زکریا پاکستان گروہ ھای تروریستی را مزدوران قدرت‌ھای بیگانه و استکبار جھانی دانست و بیان داشت: پرھیز از تنش مذھبی و اتحاد اسلامی نیاز ملتھای مسلمان جھان است چرا که بدون اتحاد، آزادی قدس شریف و نجات کشورھای اسلامی امکان پذیر نیست.


وی با تاکید به این که دین اسلام دین محبت و عطوفت است و داعش گروھی قاتل، جانی و وحشی است گفت: فعالیت‌ھای گروہ تروریستی تکفیری در عراق، سوریه، افریقا و پاکستان خلاف آموزھای اسلامی است./988/ب902/ک

ارسال نظرات