۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۳۶۱۳۰
وزیر اوقاف مصر خواستار شد؛

رسانه‎ها اسلام حقیقی و معتدل را تبلیغ کنند

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر از رسانه‎ها خواست که با تبلیغ اسلام حقیقی و معتدل به جنگ انحرافات تکفیری‎ها بروند.
محمد مختار جمعه وزير اوقاف مصر


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر، امروز در مصاحبه با خبرنگاران به بررسی نقش رسانه در مبارزه با جریان‎های تکفیری و تروریستی پرداخت و گفت: رسانه‎های باید از انتشار افکار و عقاید انحرافی جلوگیری کنند.


وی افزود: رسانه نقش تاثیرگذاری در افزایش سطح آگهی جامعه نسبت به اقدامات جریان‎های تکفیری و تروریستی دارد بنابراین آنان با تمسک به عقاید و فرهنگ اسلامی، باید افکار و اسلام حقیقی را به مردم جهان نشان دهند.


وزیر اوقاف مصر از رسانه‎های مصری خواست که مردم این کشور به خصوص جوانان را از اقدامات جنایت‎کارانه تروریست‎ها آگاه و از گرفتار شدن در دام آنان برحذر دارد.


وی آینده مصر را امیدوار کننده توصیف کرد و بیان داشت: با آغاز فعالیت‎های علما و دلسوزان اسلام در مساجد و مراکز اسلامی شاهد افزایش آگاهی مردم مصر نسبت به اقدامات تروریستی جریان‎های تکفیری خواهیم بود.


محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر همچنین امروز در حاشیه همایش زن در کویت با هایل داوود، وزیر اوقاف اردن دیدار و گفت‎وگو کرد.


وی در این دیدار با تاکید بر افزایش تعاملات با وزارتخانه‎های اوقاف کشورهای منطقه بیان داشت: دشمنان به شدت درصدد مخدوش کردن چهره اسلام هستند بنابراین علمای اسلام با تبلیغ در سطح جهان باید چهره این دین پاک را اصلاح کنند.


این عالم اهل سنت تصریح کرد: اقدامات جریان‎های تکفیری و تروریستی با نام اسلام سبب شده است که بسیاری از مردم جهان بپندارند که اسلام دین ظالمانه‎ و وحشیانه‎ای است./994/ب902/ک

ارسال نظرات