۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۳۶۲۴۳
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

کشتار کودکان در پیشاور ناشی از حمایت مالی عربستان از تکفیری‌ها است

خبرگزاری رسا ـ عالم برجسته شیعه پاکستانی در واکنش به حمله تروریستی طالبان به مدرسه ابتدایی ارتش شھر پشاور اظھار داشت: کشتار کودکان در پیشاور ناشی از حمایت مالی عربستان از تکفیری‌ها است.
حجت الاسلام سيد سبطين حسيني


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید سبطین حسینی دبیر مجلس وحدت مسلمین در خیبرپختونخوا پاکستان، ترور کودکان و دانش آموزان مدرسه ابتدایی شھر پشاور به دست طالبان را به شدت محکوم کرد و با خانوادھای داغ دیدہ ابراز ھمدردی کرد.


حجت الاسلام حسینی با بیان این که اقدامات حمایتی از تروریسم مانند اقدامات تروریست‌ها محکوم است، گفت: کشتار کودکان و دانش آموزان دلیل روشنی بر خوی وحشیانه این گروہ تروریستی است.


وی با اشارہ به این که گروہ ھای تکفیری با حمایت مالی عربستان سعودی امنیت کشور را نشانه گرفته اند، بیان داشت: اسلام مانند دیگر ادیان به آموزش و تحصیل علم تاکید می ورزند اما این گروہ جاھل مخالف علم و آموزش اند.


این روحانی شیعه پاکستانی با تاکید به این که طالبان، لشکر جھنگوی و دیگر گروہ ھای تکفیری که از مدت‌ھا پیش مشغول کشتار مردم بی گناه هستند ابراز داشت: گروہ ھای تکفیری با حمایت بعضی از گروہ ھای سیاسی پاکستان و نفوذ در دستگاہ دولتی، آزادانه فعالیت‌ھای خود را انجام می دھند./988/ب902/ک

ارسال نظرات