۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۳۶۸۹۶
جریان اسلامی الوفاء بحرین:

رژیم آل‎سعود و آل‎خلیفه از یک درخت خبیث تغذیه می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ جریان اسلامی الوفاء بحرین با محکوم کردن اقدامات رژیم آل‎سعود در سرکوب مردم عربستان بیان داشت که رژیم آل‎سعود و آل‎خلیفه از یک درخت خبیثه تغذیه می‎کنند.
عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، جریان اسلامی الوفاء بحرین، امروز طی بیانیه‎ای جنایت‎های رژیم آل‎سعود در عربستان را محکوم کرد و بیان داشت: رژیم آل‎سعود و جریان‎های وابسته به آن هر روز در سراسر عربستان به ویژه شرق این کشور و عوامیه به جنایت‎های گوناگونی می‎پردازد.


جریان اسلامی الوفاء البحرین از صبر و مقاومت مردم مظلوم عربستان در برابر اقدامات رژیم آل‎سعود تشکر کرد و تصریح کرد: صبر و مقاومت مردم عربستان در برابر جنایت‎های ضد حقوق بشر رژیم آل‎سعود سبب شده است که این رژیم نتواند مردم این کشور را به زانو در بیاورد.


در این بیانیه آمده است: رژیم آل‎سعود با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان مردم عربستان، یورش به منازل و بازداشت جوانان را از روز گذشته در دستور کار خود قرار داده است.


جریان اسلامی الوفاء بحرین اقدامات رژیم آل‎سعود را بی نتیجه خواند و اظهار داشت: فشار و سرکوب مردم عربستان بی فایده است و این مردم انقلابی به زودی پاسخ دندان شکنی به چنین کارهای رژیم آل‎سعود خواهد داد.


جریان الوفاء در این بیانیه خاطرنشان ساخت که شباهت رژیم آل‎سعود و رژیم آل‎خلیفه در محاصره، سرکوب و استفاده از روش ها و ابزار مشابه در خاموش کردن صدای انقلابی مردم، نشان می دهد که هردو از یک درخت شیطانی تغذیه می کنند و آن چه در مناطق مختلف کشور همانند در بنی جمره عربسان رخ داد، گواهی بر این شباهت است.


گفتنی است که نیروهای امنیتی سعودی با یورش به منزلی در شهر العوامیه در منطقه القطیف (شرق عربستان) چهار شهروند را شهید و بیست نفر دیگر را زخمی کردند.


جنبش «شباب الاحرار» عربستان اعلام کرد که علی ابو عبدالله، از جوانان این کشور بامداد امروز در حمله نیروهای سعودی به عوامیه شهید شد.


این جنبش تأکید کرد که حملات نیروهای سعودی به ساکنان عوامیه همچنان ادامه دارد.


بر اساس این گزارش، نیروهای سعودی همچنین 4 نفر از جمله یک کودک 12 ساله را بازداشت کردند و شهر را در محاصره کاملا خود در آورده‎اند./994/د902/ک
 

ارسال نظرات