۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۳۷۰۳۳

معرفی شش عنوان کتاب در راستای الگوسازی جهت تعالی و خودسازی بشر

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی شش عنوان کتاب در راستای الگوسازی جهت تعالی و خودسازی بشر را معرفی کرده است.
الگوسازي جهت تعالي و خودسازي بشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از به نشر، انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری پایانی ماه صفر بسته فرهنگی را شامل 6 عنوان کتاب در راستای الگوسازی جهت تعالی و خودسازی بشر معرفی می‌کند.


کتاب «حکمت‌های نبوی» که توسط جواد محدثی نوشته و انتشارات آستان قدس رضوی تا کنون سه نوبت آنرا تجدید چاپ کرده است، ترجمه و توضیح چهل حدیث از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است که پس از ترجمه هر حدیث، شرحی کوتاه به آن اضافه شده تا راهنما و چراغ راه جویندگان حقیقت و سعادت در زندگی فردی و معاشرت‌های اجتماعی باشد.


«سیره نبوی» از دیگر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی است که به قلم جواد محدثی به رشته تحریر درآمده و تلاش دارد تا با ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره پیامبر اکرمصلی الله علیه و آله و سلم و همچنین زکر اشعار و نقل داستان‌های تاریخی، نگاهی گذرا به سیره و سنت زندگی رسول خدا داشته باشد.


کتاب «چهل حدیث از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم» عنوان کتابی است که حسین ابراهیمی آن را به زبان شعر در آورده و توسط به نشر پنج نوبت تجدید چاپ شده است و طی آن چهل حدیث زیبا و گهربار از پیامبر گرامی اسلام جمع‌آوری شده تا قلب‌هایمان را با نور خود آسمانی کند.


«کلام جاویدان پیامبر اعظم» گردآوری و خوشنویسی شده علی اکبراسماعیلی قوچانی، مجموعه سخنان کوتاه نبوی است که استادانه خوشنویسی شده و تلاش دارد تا تعالیم و معارف انسان ساز را با روح هنر درآمیزد و به همین سبب نیز راهنمای خوبی برای هنرآموزان خوشنویسی به ویژه خط زیبای ثلث محسوب می‌شود.


همچنین کتاب‌های «سکه ای به نام محمد صلی الله علیه و آله و سلم» نوشته محمد پوروهاب و تصویرگری رضا مکتبی و همچنین کتاب «با علی یا علی (پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم)» نوشته فریبا کلهر و تصویرگری علیرضا گلدوزیان کتاب‌های داستانی مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان از سری کتاب‌های پروانه انتشارات آستان قدس با موضوع سنت و سیره نبوی می‌باشند.


علاقه‌مندان به تهیه کتاب‌های حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و همچنین سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به همین سایت و یا فروشگاه‌های مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات