۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۳۸۸۸۵

معرفی بسته کتابشناسی حضرت ولی عصر

خبرگزاری رسا ـ در راستای بازشناسی ابعاد مختلف امامت حضرت مهدی عجل الله تعالى فرجه الشریف، غیبت و ظهور ایشان کتاب‌های متعددی از سوی انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است.
بسته پيشنهادي حضرت مهدي عليه السلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از به نشر؛ انتشارات آستان قدس رضوی، نهم ربیع الاول به عنوان آغاز دوره امامت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، از حوادث مهم و حساس تاریخ تشیع به شمار می‌رود و بدیهی است شناخت آن حضرت به بخشی از نیازهای افراد در زمینه‌های مختلف اعتقادی و دینی پاسخ می‌گوید و آنان را به معرفت و کمال رهنمون می‌سازد.

 

بر این اساس انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به تولید و چاپ کتاب‌های متعددی در راستای بازشناسی ابعاد مختلف امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، غیبت و ظهور ایشان اقدام کرده است که کتاب سه جلدی «آینده شناسی و انتظار» از این دسته محسوب می‌شوند.

 

این مجموعه کتاب سه جلدی با موضوعات «امام مهدی و آینده زندگی» و «منتظر، چشم به راهی فریادگر» نوشته محمد حکیمی و همچنین «امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف طول عمر» نوشته هادی حسینی (با نظارت و اشراف محمد حکیمی) تا کنون به ترتیب پنج، دو و سه نوبت تجدید چاپ شده است.

 

همچنین کتاب «آخرین سپیده» از مجموعه برگزیده شعر معاصر مذهبی در ستایش حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف نوشته امیر مسعود طاهریان که تا کنون دو نوبت توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است، تلاش دارد تا ارادت شاعران به عنوان عاطفی‌ترین افراد در دریافت الهام‌های هنری را به صاحب عصر بیان دارد.

 

دو عنوان کتاب «چهارده اختر تابناک 14 (زندگانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف)» نوشته احمد احمدی بیرجندی و کتاب «چهل حدیث از امام زمان عجل الله تعالی فرجه و الشریف ـ آفتاب حسن» نوشته مرتضی آخرتی از دیگر کتاب‌های به نشر در ارتباط با شناخت این امام همهم محسوب می‌شود.

 

انتشارات آستان قدس رضوی همچنین با چاپ دو عنوان کتاب «قصه‌هایی از زندگی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف- پرنده آرزو» از مجموعه قصه‌های شیرین از زندگی معصومین نوشته مسلم ناصری و تصویرگری محمّد حسین صلواتیان و کتاب «با علی یا علی ـ امام زمان عجل الله تعلی فرجه و الشریف» به قلم فریبا کلهر و تصویرگری نوشین صفاخو که هر کدام به ترتیب پنج و دو نوبت تجدید چاپ شده‌اند، تلاش دارد تا زمینه‌های استفاده و بهره گیری کودکان و نوجوانان را نیز از این دریای بیکران فراهم کند.

 

علاقه مندان به تهیه این کتاب‌ها و همچنین سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به همین سایت و یا فروشگاه‌های مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند./998/د103/ق

ارسال نظرات