۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۳۹۰۵۰
مجلس وحدت مسلمین پاکستان منتشر کرد:

در سال 2014 میلادی 311 شیعه در پاکستان به دست تروریست‌ها کشته شدند

خبرگزاری رسا - روابط عمومی مجلس وحدت مسلمین یکی از نھاد بزرگ شیعه پاکستان، باانتشار گزارشی از کشته شدن 311 شیعه در حملات تروریستی در پاکستان خبر داد.
انفجار در پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مھدی شاہ، مسؤول روابط عمومی دفتر مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در گزارشی از کشته شدن 311 شیعه در سال گذشته، 2014 میلادی در حملات تروریستی در سراسر پاکستان خبر داد.


وی کشته و زخمی شدن صدھا تن از شیعیان پاکستان را نتیجه بی لیاقتی دستگاہ امنیتی و نیروھای انتظامی این کشور دانست و ابراز داشت: ناامنی سراسر کشور را فرا گرفته است و دیگر مدارس ابتدایی و نیروھای مسلح ھم از حمله تروریستی در امان نیستند.


مھدی شاہ روش ادارہ کشور به دست نواز شریف نخست وزیر پاکستان را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: حمایت ھمه جانبه نواز شریف از گروہ ھای تروریستی تکفیری ٘صدھا خانوادہ شیعه را به سوگ نشاندہ است.


وی با تاکید بر این که حمایت دولتمردان از عواملی تروریستی موجب افزایش عملیات تروریستی در کشور است گفت: ارتش دائرہ عملیات پاکسازی گروہ ھای تروریستی را در کشور افزایش دھد و ریشه تروریست را در پاکستان بخشکاند.


مھدی شاہ با اشارہ به این که در سال 2014 میلادی 311 شیعه در پاکستان کشته و صدھا تن دیگر زخمی شدہ اند ابراز کرد: دولت باید مدارس دینی وھابی که پایگاہ فعالیت‌ھای تروریستی در پاکستان هستند و همچنین مفتیان تکفیری را تحت پیگرد قرار دھد./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات