۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۲۳۹۰۵۶

مردم پاکستان در حمایت از شیخ علی سلمان تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا – مردم پاکستان برای اعلام ھمبستگی با ملت مظلوم بحرین تظاھرات برپا کردند و دستگیری شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین را به شدت محکوم کردند.
تظاھرات در پاکستان در حمايت شيخ علي سلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم پاکستان روز گذشته با برپایی تظاھرات اعتراض آمیز که از جانب پاکستان فورم فور ھیومن رایتس (Pakistan Form for Human Rights) برگزار شدہ بود، دستگیری شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین را به شدت محکوم کردند و ھمبستگی خود را با ملت مظلوم بحرین ابراز کردند.


بنا به این گزارش تظاھر کنندگان خشمگین  با حمل پلاکاردھای علیه رژیم آل خلیفه و آل سعود شعار دادند و آزادی فوری شیخ علی سلمان را خواستار شدند.


تظاھر کنندگان با اشارہ به این که رژیم آل خلیفه خواسته ھای مشروع و قانونی مردم بحرین را نادیدہ گرفته است بیان داشتند: انقلاب مردمی بحرین به خاطر منافع بیگانگان و استکبار جھانی آمریکا به سرکوب و تجاوز روبرو شدہ است.


آر آی بت (R.A. bat) دبیر کل پاکستان فورم فور ھیومن رایتس (Pakistan Form for Human Rights) در خطاب به تظاھرکنندگان گفت: رژیم آل خلیفه با اقدامی جنایتکارانه قصد سرکوب ملت بحرین را دارد.


وی با بیان این که دستگیری شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین برخلاف قوانین بین المللی است، از مراکز بین المللی حقوق انسان خواست در خصوص آزادی این رھبر آزادی طلب و نجات ملت بحرین از دست آل رژیم فاسد آل خلیفه اقدام کند.


آر ای بت با تاکید به این که سیاست سرکوب دولت بحرین نتوانسته است انقلاب مردمی این کشور را کنترل کند ابراز داشت: دستگیری شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین نشان دست پاچگی دولت بحرین است./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات