۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۳۹۱۷۱

اعتراف رسمی رژیم صهیونیستی به اسارت یک غواص به دست مقاومت فلسطین

خبرگزاری رسا ـ رژیم صهیونیستی پس از چند ماه کتمان حقایق، بالاخره به این واقعیت اعتراف کرد که غواص اسرائیلی ناپدید شده در سواحل اشدود، در اسارت گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه به سر می‌برد.
غواص

به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد غواص صهیونیستی که سه ماه پیش در سواحل عسقلان ناپدید شده بود، به دست مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه اسیر شده است، اما مقاومت هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.


این نظامی صهیونیستی اتیوپیایی تبار است و پس از گرفتار شدن در امواج دریا، به اسارت گروه‌های مقاومت فلسطین درآمده است، اما رژیم صهیونیستی سعی دارد با همدستی خانواده وی داستانی ساختگی برای توجیه اسارت وی درست کند و به عنوان مثال اعلام که وی عقب مانده ذهنی بوده یا اختلاف روانی داشته است؛ تا بدین ترتیب مساله اسارت وی را بی اهمیت جلوه دهد و در جریان هر گونه مبادله اسرا در آینده، بهای کمتری برای آزادی وی پرداخت کند.


با توجه به اصالت آفریقایی این نظامی اسیر صهیونیستی، ارتش و احزاب راستگرای اسرائیل توجه چندانی به اسارت وی نمی کنند، اما اگر وی از یهودیان غربی اشکنازی بود، قیامتی به پا می کردند.


گفتنی است رژیم صهیونیستی از زمان پایان جنگ 51 روزه غزه همچنان سعی در کسب اطلاع درباره شمار نظامیان اسیر خود نزد مقاومت فلسطین را دارد، اما مقاومت حاضر به ارائه هیچ گونه اطلاعات مجانی در این زمینه نیست و تاکید کرده است که تنها در جریان مذاکرات هیات‌های کارشناسی دو طرف در زمینه مبادله اسرا، اطلاعات لازم را در اختیار طرف صهیونیستی قرار خواهد داد./994/ب102/د

ارسال نظرات