۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۳۹۳۸۵

واکنش شیخ نعیم قاسم به جاسوسی یکی از اعضای حزب الله لبنان

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به کشف یک جاسوس در بین نیروهای این حزب، گفت: چنین حالت هایی در حزب الله بسیار کم پیش آمده و بالاخره ممکن است دنیا طلبی یا ضعف یک شخص وی را از راه درست منحرف کند.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان سال 2014 را ادامه مرحله‌ای توصیف کرد که از 2006 آغاز شده و تاکید کرد که با وجود مشغول بودن مقاومت اسلامی در تحولات سوریه، رژیم صهیونیستی جرأت ماجراجویی نداشت.

 

 شیخ نعیم قاسم در گفت‌‌وگویی رادیویی گفت: رژیم صهیونیستی در سال 2014 جرأت دست زدن به اقدامی علیه لبنان نداشت زیرا از کشیده شدن امور به مرحله ناگوار نگران بود. این در حالی است که حزب الله در تحولات سوریه حضور داشت زیرا دشمن صهیونیستی سطح آمادگی حزب الله را می‌دانست و بر اساس معادلات سود و زیان، متوجه شد که هر گونه دشمنی علیه لبنان آن (رژیم) را گرفتار رویارویی با رزمندگان حزب الله خواهد کرد. توان حزب الله افزایش یافته و نتایج هر گونه جنگی (علیه لبنان برای رژیم صهیونیستی) ناگوارتر از جنگ 33 روزه خواهد بود.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی به تلاش برای سیطره بر قدس و تاراج حقوق فلسطینیان مشغول است. آن رژیم این روند را بر نبرد با حزب الله که در آن مقاومت پیروز شود و اسرائیل را متزلزل سازد، ترجیح می‌دهد.

 

شیخ قاسم درباره موضوع کشف یک جاسوس در حزب الله گفت: هیچ حزبی در جهان به اندازه حزب الله یافت نمی‌شود که بتواند مانند مقاومت ایستادگی و پایداری کند. حزب الله در داخل پیکره و اطرافیانش به مبارزه با تجسس پرداخت و البته حالت‌های محدودی نیز کشف شد. ما در یک محیط بشری به سر می‌بریم و ممکن است که دنیا طلبی یا ضعفی کسی را به نقطه‌ای بکشاند وبرخی‌ها نیز در آن گرفتار شدند. البته می‌توان به مقابله با نتایج منفی آن پرداخت./983/د101/ک

ارسال نظرات