۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۲۴۴۰۷۳
از سوی «به نشر»؛

کتاب «10 راهکار برای داشتن فرزندان شاد و سالم» روانه بازار شد

خبرگزاری رسا - کتاب «10راهکار برای داشتن فرزندان شاد و سالم» برای اولین بار از سوی انتشارات آستان قدس رضوی با هدف ارائه راهکار تربیت فرزند چاپ و روانه بازار کتاب شد.
کتاب «10راهکار براي داشتن فرزندان شاد و سالم»

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، با توجه به رشد و تحولات گسترده دنیای امروزی، نظام خانواده نیز دستخوش تغییرات زیادی شده که موجبات تغییر نگرش و پیچیده تر شدن وظایف هر از اعضای خانواده به ویژه والدین را فراهم کرده است.

 

در این شرایط انتشارات آستان قدس رضوی با چاپ کتاب «10راهکار برای داشتن فرزندان شاد و سالم» تلاش دارد تا با تکیه بر تحقیقات و بررسی نتایج رفتار های تجربی موفق، توصیه هایی را در راستای فرزند پروری در اختیار والدین و معلمان قرار دهد.

 

این کتاب که به قلم خانم «رونی جی» نویسنده موفق انگلیسی با داشتن بیش از 30 عنوان کتاب و 6 عنوان کتاب تخصصی در حوزه تربیت فرزند نوشته و توسط اعظم صفری و سعید فضایلی هاشمی ترجمه و به همت «به نشر» چاپ و منتشر شده است، مهارت های مهم و کاربردی را که والدین برای گذراندن دوران کودکی تا نوجوانی فرزند خود به آنها نیاز دارند، در اختیارشان قرار می دهد.

 

کتاب حاضر ترجمه فارسی کتاب «The 10 most important things you can do for your childern» است که در 10 فصل از جمله فکر کردن را به آنها آموزش دهید، بگذارید فرزندانتان راهنمای شما باشند، زندگی شان را کمی جادویی کنید، ارزش پول را به آنها آموزش دهید و همچنین بگذارید پشیمان هم باشند، طی 196 فصل خلاصه شده و با قیمت 59000 ریال در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

 

کتاب «10راهکار برای داشتن فرزندان شاد و سالم» نوعی شیوه نامه تربیتی است که مباحثی واقعی همچون ایجاد اعتماد به نفس و مجموعه ای از آگاهی ها و مهارت های زیستی را مطرح می سازد و به همین سبب مطالعه آن برای والدین و همچنین مربیان مهدهای کودک، پیش دبستانی ها، معلمان، مربیان و دانشجویان رشته علوم تربیتی مفید فایده می باشد.

 

علاقه مندان به تهیه کتاب «10راهکار برای داشتن فرزندان شاد و سالم» و همچنین سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتیwww.behnashr.com و یا فروشگاه های مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات