۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۲۴۴۲۴۲
رییس جماعت اسلامی پاکستان:

پاکستان قربانی سیاست ھای منفعت طلبانه آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ روحانی سنی پاکستانی با انتقاد از عملکرد دولت مردان آمریکا ابراز داشت: آمریکا عامل کشتار مردم بی گناہ، ناامنی و بحران در کشورھای منطقه است.
کنفرانس خبري جماعت اسلامي پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سراج الحق رییس جماعت اسلامی پاکستان در کنفرانس خبری روز گذشته که در مرکز رفاھی شھر کویته پاکستان برگزار شد ازعملکرد دولت مردان آمریکایی بشدت انتقاد کرد.


وی با بیان این که دست آمریکا در کشتار بی گناھان مناطق مختلف دنیا آغشته است تاکید کرد: کشتار بی گناھان در ھیروشیما، افغانستان، پاکستان و عراق دلیل روشنی بر جنایت‌‎ھای این کشور است.


سراج الحق سیاست غلط امریکائی‌ھا را موجب تقویت گروہ ھای تروریستی در منطقه و کشورھای اسلامی دانست و عنوان کرد: 13 کشورھای اسلامی به خاطر سیاست ھای استکباری آمریکا در وضعیت جنگ و بحران بسر می برند و پاکستان نیز قربانی سیاست ھای منفعت طلبانه آ٘مریکا است.


وی آمریکا را بانی فساد و ترور در مناطق مختلف جھان بیان کرد و گفت: آمریکا به بھانه 11  سپتامبر به افغانستان حمله کرد و جان ھزاران بی گناھان را گرفت و حمله پھپاد ھای آ٘مریکایی در مناطق مرزی پاکستان نیز تاکنون جان ھزاران بی گناہ پاکستانی را گرفته است./988/ب903/ک
 

ارسال نظرات