۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۴۵۵۳۹
حماس:

حوادث شمال مصر را موساد طراحی کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای قانونگذاری فلسطین اعلام کرد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» برای هرگونه انتخاباتی در آینده کاملا آماده است و واهمه‌ای در این خصوص ندارد.
احمد بحر از فعالان جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد بحر از فعالان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و رییس نیابی شورای قانونگذاری نزدیک به حماس اعلام کرد این جنبش برای انتخابات ریاستی و شورای قانونگذاری در آینده آماده است.

 

بحر در یک دیدار با ریش‌سفیدان و بزرگان استان الوسطی در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه گفت: دولت توافق ملی به ریاست رامی الحمدالله مشروعیت ندارد زیرا ذره‌ای تلاش برای جلب اعتماد شورای قانونگذاری پس از تشکیلش نکرد.

 

وی از قصد سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» برای بازدید از نوار غزه در آینده نزدیک استقبال کرد و گفت : هر فلسطینی باید با اتحاد به ملتش خدمتش کند.

 

بحر به گنجاندن گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس به لیست تروریسم در یک دادگاه مصر (11 بهمن) نیز گریز زد و گفت: سلاح القسام که بینی دسمن صهیونیستی را به خاک مالید پاکتر از آن است که در مقابل برادران عرب گرفته شود. مقامات مصر این رأی دادگاه مصری را باطل کنند.

 

وی تاکید کرد: اتفاقات تروریستی در صحرای سینا را موساد (اطلاعات رژیم صهیونیستی) طرح‌ریزی کرده است و کسانی که بحر آن‌ها را شیاطین رسانه مصر خواند بهتر است سکوت اختیار کنند زیرا کارشان خدمت مجانی به اسرائیل است.

 

بسیاری از رسانه‌های مصری عملیات شبه‌نظامیان در صحرای سینا را به حماس ارتباط می‌دهند. حماس همواره این اتهامات را رد کرده است./994/ب102/د

ارسال نظرات