۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۴۵۶۵۰
آیت الله نجفی:

فساد مالی و اداری از عوامل گسترش تروریسم در عراق است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، وجود فساد مالی و اداری در سازمان‎های عراق را عامل انتشار تروریسم در این کشور دانست.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با جمعی از شیعیان عربستان و بحرین که پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام علی(ع) در دفتر وی حضور یافته بودند، بر لزوم استفاده از معنویت این شهر تأکید کرد.

 

وی افزود: نباید فکر کنید نشستن چند ساعته در حرم مطهر امیرمومنان(ع) یا سایر معصومان برای ورود به بهشت کفایت می کند، بلکه باید به گناه های خود در این اماکن مقدس اذعان داشته باشید.

 

حضرت آیت الله نجفی تصریح کرد: باید به برکت این حرم مطهر در زائران تحول ایجاد شود و صاحب این حرم را نسبت به توبه خود شاهد قرار دهند. امیدوارم خداوند همه مومنان را در سراسر جهان از هر گزندی به دور نگهدارد.

 

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود از گسترش فساد در سازمان های دولتی عراق به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: سیاستمداران به هیچ کدام از وعده هایی که به ملت مظلوم دادند، پایبند نمانده اند.

 

وی تأکید کرد: فساد مالی و اداری از مهمترین دلایل گسترش تروریسم در عراق به شمار می آید، دولت باید فساد موجود را ریشه کن کند. مرم عراق باید در برابر فساد متحد شوند و با این پدیده مبارزه کنند.

 

حضرت آیت الله نجفی در پایان از خداوند متعال خواست شهدای عراق را با اهل بیت(ع) محشور کند، مجروحان را شفا دهد و ملت عراق را بر داعش و سایر تکفیری ها پیروز گرداند./980/ب902/د

ارسال نظرات