۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۴۷۱۸۱

«کتابشناسی تحریف ناپذیری قرآن» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «کتابشناسی تحریف ناپذیری قرآن» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی روانه بازار نشر شد.
کتاب «کتابشناسي تحريف ناپذيري قرآن»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از به نشر، کتاب «کتابشناسی تحریف ناپذیری قرآن» به عنوان یک پژوهش جامع در راستای حراست از حریم کتاب آسمانی و روشنگر راه سعادت نوع بشر از سوی انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار روانه بازار نشر شد.

 

قرآن کریم به عنوان آخرین پیام الهی، دربردارنده معارف بی همتا در راستای سعادت و کمال آدمیان است اما از دیرباز توسط دشمنان اسلام به هر وسیله ممکن برای هتک حریم مقدس آن، مورد هدف قرار گرفته است.

 

یکی از این راه‌ها که از جانب دشمنان زیرک، دوستان فریب خورده و گروهی نیز به نام وهابیت که در صدد تهمت به فرهنگ تشیع هستند، بسیار مورد استفاده قرار گرفته، القای شبه تحریف این کتاب الهی است.

 

در همین راستا انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار کتاب «کتابشناسی تحریف ناپذیری قرآن» را با هدف دفاع از قرآن و حراست از حریم مقدس آن به وسیله پژوهش جامع و همچنین شناسایی و معرفی منابع و مآخذی که در این راستا تدیون شده است چاپ و منتشر کرد.

 

این کتاب که توسط دکتر محمد مولوی، عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی رحمة الله علیه با قطع رقعی و در 295 صفحه نوشته شده شامل دو بخش کلیات از جمله تحریف در لغت و اصلاح، دلایل تحریف ناپذیری قرآن، دلایل قائلان به تحریف قرآن، نقد و بررسی روایات تحریف قرآن در مآخذ اهل سنت و پاسخی به تمام روایات تحریف نما و بخش دوم شامل معرفی برخی کتاب‌های مستقل درباره تحریف ناپذیری قرآن، معرفی کتاب‌های غیر مستقل و همچنین معرفی پایان نامه‌ها و مقاله‌ها است./998/د102/ق

ارسال نظرات