۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۴۷۳۶۶
مقام رژیم صهیونیستی اذعان کرد؛

داعش ساخته موساد است

خبرگزاری رسا ـ یک مقام رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروهک تروریستی داعش ساخته سازمان اطلاعات این رژیم (موساد) است.
داعش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کاربران اینترنتی در صفحات اجتماعی فیس بوک، ویدئویی را از یک مقام مسؤول در سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به اشتراک گذاشته‌اند که از رابطه این سازمان جاسوسی با تروریست‌های داعش خبر می‌دهد.

 

در این ویدئو مسؤولی که نام خود را بیان نکرده، می‌گوید که رژیم صهیونیستی چون نتوانست در زبان عبری نامی برای تروریست‌های داعش انتخاب کند، نامی به زبان عربی انتخاب کرد که نشان بدهد این سازمان به رژیم صهیونیستی وابسته است؛ داعش مخفف خدمات سری برای سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی است.

 

وی گفت سازمان جاسوسی موساد نام داعش را پس از ارسال نامه‌ای به دستگاه اطلاعات انگلیس انتخاب کرد و پاسخ اندکی دیر داده شد ولی بالاخره نام داعش بر روی تروریست‌های مذکور گذاشته شد.

 

تروریست‌های موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام وابسته به القاعده که بعدها نام خود را کوتاه کرده و به دولت اسلامی تبدیل کردند در سال 2012 و در جریان بحران و جنگ داخلی سوریه وارد این کشور شده و با نیروهای دولتی و مردم سوریه وارد جنگ شدند؛ تروریست‌های معروف به داعش توسط کشورهایی مانند عربستان، کویت، ترکیه، کشورهای غربی و اروپایی تامین مالی و سلاح می شوند./994/د102/ک

منبع: ایرنا

ارسال نظرات