۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۲۴۸۳۵۷

برپایی برنامه شناخت اسلام در دانشگاه تگزاس

خبرگزاری رسا ـ انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه «A&M» تگزاس مطابق هر سال برنامه «ماه شناخت اسلام» را در این دانشگاه برگزار کردند.
اسلام

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه «A&M» تگزاس مطابق هر سال برنامه «ماه شناخت اسلام» را در این دانشگاه برگزار کردند.


این برنامه که از اول ماه فوریه(12 بهمن) آغاز شده و تا 9 اسفندماه ادامه خواهد یافت، با هدف افزایش شناخت عمومی نسبت به اسلام و نقش اسلام در جامعه آمریکا برگزار شده است.

 

در این ماه برنامه‌های متعددی با موضوعات متنوع از جمله «قرآن چیست» و «حقوق بانوان در اسلام» برگزار می‌شود.

 

ماه شناخت اسلام با برگزاری روز درهای باز مسجد در مسجد شهر «کالج استیشن» تگزاس به کار خود پایان خواهد داد.

 

روز درهای باز مسجد تلاشی از سوی جمعیت اسلامی تگزاس برای ایجاد ارتباط با پیروان دیگر ادیان است که با حضور اقشار مختلف جامعه و معرفی مسجد، عقاید مسلمان، حضرت محمد(ص) و قرآن به آن‌ها انجام می‌شود و فرصتی برای شناخت مسلمانان فراهم می‌آورد.

 

در این روز با برپایی غرفه‌های مختلف در مسجد اطلاعاتی در مورد موضوعات اسلامی مانند قرآن کریم، حضرت محمد(ص)، زن در اسلام، و ... به مردم داده می‌شود.

 

این غرفه‌ها ضمن ارائه اطلاعات، تلاش می‌کنند تا تصورات نادرست را نیز تصحیح کنند.

 

حدود یک میلیارد و ششصد میلیون مسلمان در جهان زندگی می‌کنند و اسلام سریع‌ترین دین در حال رشد است. با این حال تصورات نادرست بیشماری در مورد این دین و پیروان آن وجود دارد که دانشجویان مسلمان تلاش می‌کنند با برگزاری این برنامه‌ها، آن‌ها را تصحیح کنند./982/د102/ک

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات