۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۲۴۸۷۹۰

یهودیان آمریکایی نیز مخالف سخنرانی نتانیاهو در کنگره هستند

خبرگزاری رسا ـ پایگاه خبری 'ورلد نیوز دیلی' نوشت علاوه بر نمایندگان دمکرات کنگره آمریکا، یهودیان آمریکایی نیز مخالف سخنرانی نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا هستند.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری 'ورلد نیوز دیلی' نوشت علاوه بر نمایندگان دمکرات کنگره آمریکا، یهودیان آمریکایی نیز مخالف سخنرانی نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا هستند.


این پایگاه آمریکایی با اشاره به سخنان روز دوشنبه با اشاره به ادعاهای نتانیاهو و وزیر جنگ اسرائیل که سعی می کنند، غرب را از توافقی با ایران بترسانند، افزود: برخی اعضای دمکرات کنگره آمریکا گفته اند که سخنرانی سوم مارس نتانیاهو را در کنگره تحریم خواهند کرد و دولت اوباما نیز اعلام کرد، اوباما با وی ملاقات نخواهد کرد.

 

مایکل لرنر خاخام آمریکایی نیز گفت: یهودیان آمریکا از همسایگان غیر یهود خود خواستند برای مخالفت با نتانیاهو به آنها بپیوندند و هزینه درج آگهی یک صفحه ای در نیویورک تایمز به منظور رساندن پیام ما به تصمیم گیرندگان را تامین کنند.

 

لرنر افزود: نتانیاهو می خواهد آمریکا را به جنگ نیابتی اسرائیل علیه ایران بکشاند و اگر این جنگ دربگیرد و به فاجعه ای بزرگتر از جنگ آمریکا در عراق تبدیل شود، یهودیان نتانیاهو را مقصر خواهند دانست./982/د102/ک

منبع: ایرنا

ارسال نظرات