۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۴۹۲۱۸
وزیر اوقاف مصر:

مصونیت جوانان از افکار انحرافی از وظایف رسانه‎های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر خواستار معرفی چهره واقعی اسلام به غرب شد و تصریح کرد و خواستار ترویج ارزش‎های اسلامی و انسانی در جامعه شد.
محمد مختار جمعه، وزير اوقاف مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر، طی سخنانی در جلسه شورای عالی امور اسلامی این اوقاف بر اهمیت نقش رسانه های دینی در فرهنگ سازی و بصیرت بخشی به مردم و مقابله با افکار منحرف و افراطی تاکید کرد.

 

وزیر اوقاف خواستار معرفی چهره واقعی اسلام به غرب شد و تصریح کرد: باید ارزش های اسلامی و انسانی در جامعه ترویج شود زیرا این ارزش ها پیشرفت و توسعه تولید را در پی خواهد داشت و روحیه تسامح ودوری از افراط را در جامعه ایجاد می کند.

 

وی آموزش جوانان و مصون داشتن آنان از افکار افراطی و منحرف را وظیفه رسانه های اسلامی دانست و افزود: با اندیشه و آموزه های حقیقی اسلام می توان مقابل افکار منحرف ایستاد.

 

وزیر اوقاف مصر با اذعان بر وجود مشکلات مختلف در مصر تاکید کرد: با تمرکز بر پیشرفت جامعه و تعامل صحیح می توانیم مشکلات را حل کنیم و از تخریب کشور جلوگیری کنیم.

 

محمد مختار خواستار ایجاد یک سازمان عربی جهت مبارزه با افکار منحرف، افراطی و تروریستی شد و خاطر نشان ساخت: نیروهای این سازمان باید بر اساس آموزه های حقیقی اسلام تربیت شوند تا بتوانند با این افکار تروریستی مبارزه کرده و با توطئه هایی که برای نابودی جهان اسلام و سرقت منابع آنان چیده شده است، مقابله کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات