۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۴۹۷۹۵

پیام آیت الله نجفی درباره جنایت‎های تروریستی علیه ملت مصر

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، حملات تروریستی علیه ملت مصر را محکوم کرد و اظهار داشت که تکفیری‎ها در راستای خدمت به دشمنان اسلام و انسانیت فعالیت می‎کنند.
حضرت آيت الله بشير نجفي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در پیامی، جنایت های صورت گرفته علیه شهروندان مصری به ویژه ذبح 21 تن از شهروندان مسیحی این کشور از سوی داعش را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: رخدادهای صورت گرفته در مصر به ویژه افتخارآفرینی ارتش مصر در حفاظت از سرزمین و کرامت این کشور عزیز در برابر حمله های تکفیری تروریستی را به دقت پیگیری می کنیم.

 

وی افزود: با ملت مصر در جنایت هایی که از سوی گروه های تکفیری صورت می گیرد نیز ابراز همدردی کرده و اعلام می داریم که هزاران تن از شهروندان عراقی از سوی تروریست ها به قتل رسیده و قریب به یک میلیون تن دیگر نیز آواره شده اند.

 

این مرجع تقلید خاطر نشان ساخت: جنایت های وحشیانه رخ داده از سوی این گروه ها که در راستای خدمت به دشمنان اسلام و انسانیت و با هدف تخریب جهان اسلام و عرب فعالیت می کنند، را به ملت و ارتش مصر تسلیت عرض می کنیم.

 

حضرت آیت الله نجفی در پایان تصریح کرد که دل ما با ارتش مصر و آرزومند پیروزی بر این تروریست های مفسد در ارض است./980/ب902/د

ارسال نظرات