۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۵۰۳۵۲
رییس جماعت اهل حرم پاکستان:

دولتمردان عربستان برای تقویت وحدت اسلامی از ایران الگوبرداری کنند

خبرگزاری رسا – مدیر جامعه النعیمه پاکستان با اشارہ به این که دشمن برای تامین اھداف خود مسلمانان جھان را به مسلک ھای مختلف تقسیم کرد از دولتمردان عربستانی خواست که از ایران الگو برداری کنند.
مفتي گلزار احمد نعيمي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مفتی گلزار احمد نعیمی رییس جماعت اھل حرم پاکستان، در نشستی عربستان سعودی را به پیروی از دولتمردان جمھوری اسلامی ایران برای تقریب مذاهب و تقویت وحدت اسلامی دعوت کرد.


وی با اشارہ به خاطرات خود از یکی از کنفرانس ھای تھران ابراز داشت: مولانا شیرانی در یکی از کنفرانس ھای تھران اعتقادات شیعه را ھدف قرار داد اما علمای شیعه از برخورد نامناسب به آن اجتناب کردند.


نعیمی با تاکید بر این که عربستان سعودی نیز ھمین روش را دنبال کند از مسلمانان خواست: از اقداماتی که بین ملت‌ھای مسلمان فاصله و شکاف ایجاد می کند پرھیز کنند.


ی افزود: با برنامه ریزی خاص و دقیق مسلمانان را به صوفی و سلفی تقسیم کردند و از سلفی ھا برای قتل عالم مسلمانان استفادہ کردند.


مدیر جامعه النعیمه با بیان این که تھران در کنفرانس بیداری اسلامی تمام مذاھب اسلامی را دعوت کرد اما عربستان گزینیشی عمل می کند گفت: کشورھای اسلامی باید در تقویت اتحاد اسلامی نقش برجسته ای ایفا کنند./988/ب902/ک

ارسال نظرات