۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۵۰۷۳۰
رییس مجمع علمای صور لبنان:

میراث امام موسی صدر در لبنان توانایی شکست دادن جریان تکفیری را دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان تأکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان که میراث امام موسی صدر است توانایی شکست دادن جریان تکفیری را دارد.
شيخ علي ياسين



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در بیانیه هفتگی که از سوی این مجمع منتشر شد، با تأکید بر لزوم پایداری بر سه گانه ارتش، مقاومت و ملت لبنان برای عبور از فتنه های مختلف، گفت: همکاری بین این سه گانه لبنان را از تهدیدهای تکفیری نجات می‌دهد.

 


وی با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی لبنان که میراث امام موسی صدر است توان ناکام گذاشتن جریان تکفیری را دارد، تصریح کرد: مقاومت اسلامی همانگونه که رژیم صهیونیستی را با ذلت از جنوب لبنان خارج کرد، تکفیری‌ها را نیز به زانو در می‌آورد.

 


این عالم لبنانی افزود: مقاومت اسلامی لبنان همچنان به نبرد خود با پروژه آمریکایی، صهیونیستی موجود در منطقه به ویژه در عراق و سوریه ادامه می‌دهد. مقاومت هرگز اجازه تحقق آرزوی صهیونیست‌ها برای تأسیس اسرائیل بزرگ را نخواهد داد.

 


حجت الاسلام علی یاسین به تمجید از اقدامات ارتش لبنان در مقابله با گروه‌های تکفیری پرداخت و گفت: هوشیاری ارتش لبنان موجب شده که گروه‌های تکفیری نتوانند از مرزهای شرقی به داخل کشور نفوذ پیدا کنند./983/ب902/ک

ارسال نظرات