۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۵۰۸۶۶
در نشست شخصیت‌های اسلامی در مصر مطرح شد؛

عربستان حامی تروریسم و دشمن اسلام است

خبرگزاری رسا ـ در نشستی با حضور بیش از 100 شخصیت و چهره اسلامی در مصر بر دشمنی عربستان سعودی با اسلام تأکید شد.
عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از 100 چهره برتر اسلامی در نشستی که برای بررسی تحولات منطقه در کشورهای جهان اسلام در قاهره برگزار شد، بر حمایت عربستان از تروریسم و دشمنی رژیم آل‌سعود با اسلام تأکید کردند.

 

مفتی فلسطین در این نشست جنایت‌های هولناک گروهک‌های تروریستی تحت حمایت برخی کشورهای منطقه‌ای از جمله عربستان را محکوم و تأکید کرد که رژیم عربستان از دین اسلام سوء استفاده می‌کند تا با صادرات تروریسم به دیگر کشورهای اسلامی امنیت این کشورها را تهدید کند و به اهداف استعماری خود دست پیدا کند.

 

از سوی دیگر شوقی علام، مفتی مصر نیز اعلام کرد که عربستان سعودی با ایجاد فتنه در میان گروه‌های مختلف در اسلام به یک خطر بلقوه برای ملت مسلمان تبدیل شده است.

 

در همین راستا ابراهیم دیسای، مفتی آفریقای جنوبی از ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای حمایت از تروریسم انتقاد کرد و خواست که دست از سیاست یک بام و دو هوا در خاورمیانه بردارند زیرا در کنار رژیم آل سعود که به یکی از اصلی ترین منابع تروریسم در خاورمیانه تبدیل شده می‌ایستند و با حمایت از گروه‌های تروریستی نظام‌های سیاسی را در کشورها برای جایگزین‌ کردن رژیم‌های مورد نظر خود ساقط می‌کنند./994/ب102/د

ارسال نظرات