۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۵۲۰۹۹
به مدت ۱۰ روز صورت می‌گیرد؛

اتحاد مردم و نظامیان ونزوئلایی برای مقابله با مداخله‌جویی‌های آمریکا

خبرگزاری رسا ـ مردم و نیروهای مسلح ونزوئلا به مدت 10 روز طرح دفاع از امنیت کشور خود را برگزار می‌کنند که با هدف مقابله با اقدامات مداخله جویانه کشورهای دیگر از جمله آمریکا صورت می‌گیرد.
اتحاد مردم و نظامیان ونزوئلایی برای مقابله با مداخله‌جویی‌های آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  نیروی مسلح ملی بولیواری ونزوئلا و مردم این کشور آمریکای جنوبی در سراسر کشور خود روز گذشته با هدف اعلام آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید مداخله‌جویانه‌ای تظاهرات کردند.


نیکلاس مادورو رییس‌جمهور ونزوئلا، خورخه رودریگز شهردار کاراکاس پایتخت این کشور و ارنستو ویگاس رییس کمیسیون ریاست جمهوری نیز برای دفاع از استقلال ملی و رد اقدامات مداخله‌جویانه ایالات متحده آمریکا در راهپیمایی مذکور حضور داشتند.


ملت میهن‌دوست، شبه نظامیان حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا، واحدهای مبارزه بولیوار چاوز و نمایندگان دولت ملی از اولین ساعات صبح  روز گذشته برای مشارکت در این جنبش بزرگ اعلام حضور کردند.


از روزگذشته به مدت 10 روز نیروی مسلح ملی بولیواری و مردم ونزوئلا برنامه تمرین ملی سپر بولیواری برای امنیت و دفاع متحد از کشور را انجام می‌دهند؛ 100 هزار نفر در این پروژه مشارکت دارند و از این تعداد 20 هزار تن جزو مردم عادی هستند./994/ب102/د

ارسال نظرات