۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۵۲۹۹۱
دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی:

پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای با تکیه بر شعار "آمریکا شیطان بزرگ" محقق شد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه صیدای لبنان تأکید کرد که سیاست آمریکا و عربستان سعودی مبتنی بر حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است.
ماهر حمود، امام جماعت مسجد القدس صيدا

 


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد القدس صیدا برگزار شد، با تأکید براینکه سیاست عربستان سعودی جزیی از سیاست‌های آمریکا در منطقه است، گفت: این سیاست مبتنی بر حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و برتری نظامی این رژیم است، امری که به هیچ وجه در معیارهای شریعت اسلام قابل پذیرش نیست.

 

 

وی افزود: برخورداری از شعارها و ظاهر اسلامی از سوی مسؤولان عربستانی دلیلی بر عملکرد سیاسی آنها مبتنی بر آموزه های اسلامی نیست.

 


این عالم اهل سنت لبنانی با اشاره به اینکه تجاوز نظامی صهیونیستی در عربستان جنگی علیه منحرفین در دین القا شده است، گفت: هدف از این جنگ نابودی یمن مانند سوریه است و تنها به سود رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

 

 

شیخ ماهر حمود خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نمی‌توان جبهه ای که بر پایه سرمایه داری حکام منطقه شکل گرفته است را با محور مقابله با موجودیت اسرائیل و نفوذ آمریکا مقایسه کرد.

 

 

وی با تأکید براینکه محور آمریکایی اسرائیلی در منطقه بسیار ضعیف شده و با پشتوانه دروغ های رسانه ای سرپا است، بیان کرد: برخلاف آنچه گفته می‌شود که ایران با آمریکا سازش کرد، پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای حاصل پافشاری بر شعار آمریکا شیطان بزرگ است.

 


شیخ ماهر حمود استدلال ها مبنی بر دخالت ایران در یمن را بسیار ضعیف خواند و گفت: این تلاش ها برای ضربه زدن به محور مقاومت است اما بی شک در پایان استراتژی مقاومت پیروز است./983/ب901/ک

ارسال نظرات