۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۲۵۳۴۲۵
شیخ نعیم قاسم:

حوادث منطقه حاصل توطئه‌های سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سید حسن نصرالله تأکید کرد که همه حوادث منطقه با توطئه‌های سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در ارتباط است.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با هیأتی از مجلس وحدوی لبنان به ریاست عمر غندور به بحث و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداختند.
 

شیخ نعیم قاسم در این دیدار گفت: سال های اخیر ثابت کرد که همه حوادث منطقه با توطئه های سیاسی آمریکا و اسرائیل مرتبط است. این کشورهای استکباری و اشغالگر در صدد آن هستند که موازنه جدیدی را بر اساس خود در منطقه اجرا کنند که در صورت عدم ایستادگی مقاومت وضع وخیم تری را در خاورمیانه شاهد بودیم.
 
 
وی افزود: جای هیچ شکی وجود ندارد که توطئه های آمریکا و اسرائیل شکست می‌خورد؛ چرا که ابزار تکفیری آنها در منطقه در برابر مقاومت ملت ها به زانو افتاده است. امری که امروز در عراق، لبنان و یمن شاهد وقوع آن هستیم.

معاون دبیرکل سید حسن نصرالله با تأکید براینکه همه تلاش ها برای ایجاد فتنه مذهبی با شکست مواجه شده است، خاطرنشان کرد: وحدت اسلامی در پرتو اقدامات مقاومت قابل تحقق است. دستاوردهای ایران در زمینه مذاکرات هسته ای و پیروزهای مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین در سال های اخیر گواه روشنی بر این امر است./983/ب903/ک
 
ارسال نظرات