۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۵۳۹۹۹
در راستای اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب؛

مجموعه قطعه‌ای از آسمان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ در اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب، سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس با همکاری ستاد مرکزی راهیان نور و حمایت وزارت ارشاد اسلامی اقدام به تهیه مجموعه کتاب­هایی تحت عنوان «قطعه‌ای از آسمان» با محوریت تشریح و معرفی مناطق مختلف عملیاتی هشت سال دفاع مقدس کرده است.
مجموعه قطعه اي از آسمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به دنبال ملاقات مسؤولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دست‌اندرکاران ستاد مرکزی راهیان نور کشور با رهبر معظم انقلاب در تاریخ 26 اسفندماه 1392، معظم له در خلال فرمایشات خود با اشاره به اهمیت «زیارت با معرفت مناطق عملیاتی» فرمودند: «برای هر یک از مناطق مهم، شناسنامه درست کنید، یک شناسنامه منطقی، نه کتاب مفصل».

 

در همین راستا و در اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب، سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس با همکاری ستاد مرکزی راهیان نور و حمایت وزارت ارشاد اسلامی اقدام به تهیه مجموعه کتاب­هایی تحت عنوان «قطعه‌ای از آسمان» با محوریت تشریح و معرفی مناطق مختلف عملیاتی هشت سال دفاع مقدس کرده است.

 

 از جمله مناطقی که در این مجموعه به معرفی و تشریح عملیات­های انجام گرفته در آن پرداخته شده، عبارتند از منطقه دوکوهه، جزیره مجنون، خرمشهر، جاده‌ اهواز- خرمشهر، دزفول، دشت عباس، دهلاویه، چزابه، شوش، بستان، هویزه، اهواز، شلمچه، پاسگاه زید، اروند، قرارگاه گلف، ابوقریب و شرهانی، طلائیه، آبادان، سوسنگرد، شرق کارون و فکه.

  

مجموعه‌ قطعه‌ای از آسمان به تفکیک هر منطقه در قطع پالتویی 100 صفحه‌ای با عکس و مطلب چاپ و در راهیان نور توزیع شد./822/د102/ق

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات