۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۵۵۷۷۴
یکی از اندیشمندان اسپانیایی:

پیام رهبر ایران به جوانان غربی مانیفست همه عدالت طلبان جهان است

خبرگزاری رسا ـ اندیشمند ضد صهیونیست اسپانیایی یاد آور شد که امروزه نفوذ صهیونیست‎ها در مراکز تجاری و اقتصادی و سیاسی اسپانیا و جهان غیرقابل انکار است به طوری که وی پس از انجام اندکی تحقیقات در مورد نفوذ صهیونیست ها در اقتصاد از کار برکنار و اخراج شده است.
مانوئل گاليانا انديشمند ضد صهيونيستي اسپانيايي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مانوئل گالیانا روس، اقتصاددان و اندیشمند ضد صهیونیستی اهل کشور اسپانیا که برای برگزاری چند کنفرانس بین المللی و دیدار و تبادل نظر با اندیشمندان به ایران سفر کرده بود، پنجشنبه گذشته به دعوت جمعی از طلاب وارد شهر قم شد.

 

وی که از مدیران ارشد شرکت های اقتصادی چند ملیتی اروپا بوده، پس از آگاهی از عمق نفوذ لابی‎های صهیونیستی در غرب، کتابی افشاگرانه در باره این شرکت ها می نویسد که پس از چاپ آن از کار اخراج شده است. وی از آن زمان زندگی خود را وقف آگاه سازی مردم نسبت به خطر نفوذ صهیونیسم بین الملل و لژهای فراماسونری کرده است.

 

گالیانا در ابتدای این سفر در جلسه ای با حجت الاسلام نواب رییس دانشگاه ادیان و مذاهب بر لزوم اتحاد پیروان واقعی ادیان الهی در برابر خطر صهیونیسم بین الملل تأکید کرد و خواستار افزایش آگاه سازی مردم دنیا نسبت به این امر مهم شد.

 

وی پس از این جلسه به بازدید از کارگاه ساخت ضریح عسکریین رفته و ضمن دیدار با حجت الاسلام آشتیانی رییس دانشگاه پیام نور کهک به ذکر نکاتی درباره ظهور منجی در ادیان مختلف پرداخت. گالیانا با ذکر این نکته که شنیدن نام امام مهدی (عج) از زبان احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران ایشان را به تحقیق بیشتر در این زمینه علاقمند کرده است درباره ویژگی های حضرت مهدی (عج) سوال هایی پرسید.


وی سپس در جلسه ای که با جمعی از طلاب مسلط به زبان اسپانیایی داشت ضمن تبیین ابعاد نفوذ صهیونیسم در کشور اسپانیا نکاتی را در مورد تاریخ آن کشور بیان کرد.

 

این اندیشمند ضد صهیونیست یاد آور شد که امروزه نفوذ صهیونیست ها در مراکز تجاری و اقتصادی و سیاسی اسپانیا و جهان غیرقابل انکار است به طوری که وی پس از انجام اندکی تحقیقات در مورد نفوذ صهیونیست ها در اقتصاد از کار برکنار و اخراج شده است.

 

گالیانا پس از این جلسه از بیت امام راحل (ره) در قم بازدید کرد و با تمجید از ساده زیستی و مردمی بودن رهبران شیعه درباره لزوم جهانی شدن انقلاب اسلامی سخن گفت و خواستار ترجمه آثار امام راحل به زبان های مختلف شد.

 

پس از این بازدید وی در جلسه ای چند ساعته که با حجت الاسلام زمانی معاون بین الملل حوزه های علمیه و جمعی از طلاب مسلط به زبان اسپانیایی و طلاب مقطع دکترا داشت به ذکر تاریخچه ای از صهیونیسم بین الملل پرداخته و خواستار اتحاد عدالت طلبان ضد امپریالیسم در مقابل سیطره فراماسونری و صهیونیسم شد.

 

گالیانا در این جلسه افزود: حتی در منطقه خاورمیانه آل سعود نیروی آنها هستند و من در یکی از کتاب های خود با اسناد و مدارک اثبات کرده ام که اجداد آل سعود یهودی بوده و فرقه وهابیت با هماهنگی مستقیم یهودی ها تاسیس شده است.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از مبارزه جمهوری اسلامی با اسرائیل گفت جمهوری اسلامی امروز کاری بزرگ می کند و هزینه های زیادی می دهد.

 

وی در ادامه افزود: من حتی جنگ ایران و عراق را جنگ صهیونیست ها علیه امام خمینی می دانم که هشت سال جنگیدند تا ریشه فکر امام خمینی را خشک کنند اما با مقاومت ایرانی ها شکست خوردند.

 

گالیانا با ابراز تشکر و قدردانی از پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب ضمن تجلیل از رهبری مقتدرانه ایشان در برابر دولت های مستکبر، پیام رهبری را مانیفیست و چارچوب حرکت تمام عدالت طلبان جهان عنوان کرد.

 

در پایان این سفر وی با زیارت حرم حضرت معصومه (س) مراسم های مذهبی شیعیان را از زیباترین و بهترین امور خواند و فضای حرم را فضایی مملو از عشق به خداوند توصیف کرد.

 

گالیانا که به سه زبان اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی مسلط است دارای تألیفات متعددی به زبانهای گوناگون است که برخی نیز به فارسی ترجمه شده اند. مهمترین تألیفات وی عبارتند از: 1- قدرت لابی اسرائیل در اسپانیا (به زبان فارسی ترجمه شده است) 2- جنگ ایران و عراق جنگ صهیونیستی علیه امام خمینی (ره) (به زبان فارسی ترجمه شده است) 3- ترجمه کتاب «آیا وهابیت ضد اسلام است؟» از فرانسوی به اسپانیولی 4- داعش و رابطه آن با صهیونیسم 5- صهیونیسم عامل بحران مالی غرب/994/ب102/د

ارسال نظرات