۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۵۶۷۹۴
حکیم:

تاریخ تروریست‎ها سیاه و سرشار از قتل و ظلم است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، تروریست‎ها را اشغالگر توصیف کرد و اظهار داشت که تا پاکسازی کامل عراق به نبرد با داعش ادامه خواهیم داد.
سيد عمار حکيم رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، مراسم دوازدهمین سالروز شهادت آیت الله محمد باقر حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در بغداد و 14 استان این کشور برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی در مراسمی که در بغداد برگزار شد، گفت: هر سال در این روز گردهم می آییم تا یاد و خاطره این شهید و سایر شهدا به ویژه شهیدین صدرین، شهید غروی، شهید بروجردی و شهید بحرالعلوم و همه شهدای زندان های دیکتاتوری و قبرهای دسته جمعی و انفال و حلبچه و انتفاضه شعبانیه و تروریسم سیاه را گرامی بداریم.

 

وی افزود: بار دیگر با شهید محراب عهد می بندیم که راه او را ادامه داده و صبر و استقامت را از ایشان فراگیریم و بدانیم که چگونه می شود با تقدیم خون به پیروزی دست یابیم.

 

حکیم با اشاره به اینکه عراق در قلب طوفان منطقه قرار دارد، تصریح کرد: با هوشیاری می توان از این فتنه سیاه عبور کرد و به ساحل آرامش رسید. ما هیچگاه تحت تاثیر فشارها قرار نگرفته و هیچ راه حلی که به ضرر وطن باشد را قبول نخواهیم کرد.

 

نیروهای بسیج مردمی فرزندان مرجعیت هستند

 

رییس مجلس اعلای اسلامی، خطر تروریسم را متوجه همگان عنوان کرد و ادامه داد: جنگ در عراق درباره وجود است نه قدرت، اما راه بازسازی عراق پیشرفته را ادامه داده و خاک کشور را از لوث تروریسم و پروژه شیطانی و حامیان آن پاکسازی می کنیم.

 

وی از هجمه علیه بسیج مردمی به شدت انتقاد کرد و خاطر نشان ساخت: نیروهای بسیج مردمی به ندای مرجعیت لبیک گفته و فرزندان و سربازان مرجعیت و حامیان عقیده به شمار می آیند. همانگونه که جوانان از خودگذشتگی نشان می دهند ما نیز حاضریم جان خود را در راه پروژه مرجعیت تقدیم کنیم.

 

این روحانی عراقی از تروریست ها به عنوان اشغالگران خارجی یاد کرد و گفت: عراقی ها فرزندان این کشور هستند اما تروریست ها اشغالگرانی به شمار می آیند که عقایدی منحرف دارند. ما حامل اسلام اصیل هستیم و آینده از آن ماست، ولی تروریست ها تاریخی سیاه و سرشار از قتل و ظلم دارند.

 

حجت الاسلام حکیم تأکید کرد: ما بر اساس وظیفه شرعی و اخلاقی و انسانی با تروریست ها می جنگیم و نمی توانیم به ندای یاری طلبی عراق بی توجه باشیم./980/ب901/د

ارسال نظرات