۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۵۷۱۱۰

آیت الله نجفی نسبت به عدم کنترل مرزها و ورود ترویست‎ها به عراق هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، نسبت به تهاجم فرهنگی دشمنان و همچنین ورود تروریست‎ها به عراق به دلیل عدم کنترل مرزها به شدت هشدار داد.
حضرت آيت الله بشير نجفي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از زائران، با اشاره به حضور مستمر و پررنگ بسیج مردمی در جنگ علیه تروریست های داعش گفت: این نیروها در حال نابودسازی لانه تروریسم که با تجهیزات کامل در عراق حضور دارد، هستند.

 

وی افزود: عراق به دلیل بمب هایی که تروریست ها برای کشتار مردم بی گناه وارد می کرد در حالت بحران امنیتی قرار داشت و باندهای تکفیری به قتل عام عراقی ها می پرداختند.

 

این مرجع تقلید تصریح کرد: نیروهای بسیج مردمی و امنیتی به فضل الهی در برابر این جنایت ها ایستاده و همچنان به نبرد با تروریست ها پرداخته و به پیروزی های متوالی دست می یابند.

 

حضرت آیت الله نجفی پیروزی های بدست آمده را به برکت خون شهدا توصیف کرد و ادامه داد: همگان وظیفه دارند در کنار خانواده های شهدا ایستاده و نیازهای آنان را برآورده سازند چرا که فرزندان خود را در راه آزادسازی سرزمین های اشغال شده تقدیم کردند.

 

وی بر لزوم ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی علیه هویت و تمدن عراق تأکید کرد و گفت: باندهای تکفیری هیچ تفاوتی میان پیروان مذاهب قائل نبوده و تنها هدفشان تخریب کامل کشور است.

 

این مرجع تقلید ادامه داد: تروریست ها به دلیل اهمال مرزها موفق به ورود به عراق شدند. دولت باید تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان به خاک کشور اتخاذ کند./980/ب902/د

ارسال نظرات