۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۵۷۱۵۰
همزمان با هفته معلم صورت می گیرد؛

برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی «بالای پشت بام»

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی «بالای پشت بام» که با همکاری انتشارات آستان قدس رضوی و بنیاد فرهنگی رضوی برگزار شده بود، همزمان با هفته معلم برپا می شود.
معلم

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی تحت عنوان «بالای پشت بام» که با همکاری «به نشر» و «بنیاد فرهنگی رضوی» از دهه فجر 1393 آغاز شده بود، طی مراسم اختتامیه ای همزمان با هفته معلم خاتمه می یابد.

 

در این مراسم تعداد 120 نفر از میان یک هزار شرکت کننده شامل 108 نفر دانش آموزان مقطع دبستان، 12 نفر از مدیران، معاونان پژوهشی، مسئول کتابخانه و مربیان مدارس امام رضا علیه السلام می باشند، به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

مراسم اختتامیه این مسابقه کتابخانی که بر اساس کتاب «بالای پشت بام» نوشته عصمت گیویان و تصویرگری صابر احمدی طرح ریزی و اجرا شده است، در دهه پایانیاردیبهشت ماه جاری در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می شود.

 

شایان ذکر است در کتاب «بالای پشت بام» که در سال 1390 برای نخستین بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی در قطع رقعی به چاپ رسیده است، چندین داستان کوتاه به همراه عکس های سیاه و سفید با درون مایه اخلاقی و دینی گردهم آورده شده است که قصه ها و خاطرات جذاب دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای کودکان و نوجوانان بازگو می کند.

 

علاقه مندان به تهیه کتاب «بالای پشت بام» و همچنین سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات