۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۵۸۹۷۰

حضور نشر شاهد با 350 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و امور اجتماعی از حضور نشر شاهد با 350 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.
حجت‌الاسلام سيد حسن موذني

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ ایثار و شهادت، حجت‌الاسلام سید حسن موذنی،‌ معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید گفت: نشر شاهد در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 350 عنوان اثر حضور دارد که از این میان 20 اثر تازه‌نشرند.

        

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب، مهم‌ترین پدیده فرهنگی سال است و ما تلاش می‌کنیم از تمام امکانات و ظرفیت‌های این نمایشگاه برای معرفی آثار و برنامه‌های انتشاراتی خود با هدف ترویج فرهگ ایثار و شهادت استفاده کنیم،  نویسندگان حوزه ایثار و شهادت و ادبیات پایداری در غرفه نشر شاهد حضور یافته و با مخاطبانشان آشنا می‌شوند، تازه‌ترین آثار نشر شاهد رونمایی می‌شوند و نشست‌های نقد و بررسی کتاب حوزه ایثار و شهادت نیز در برنامه‌های اجرایی نشر شاهد قرار دارد.

 

به گفته حجت الاسلام موذنی، انتشارات شاهد تاکنون بیش از هزار جلد کتاب چاپ کرده است و می‌کوشد به صورت حرفه‌ای در عرصه نشر فعالیت کند تا آثار این انتشارات در تمامی مبادی رسمی نشر کشور از جمله هیات خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب حضور داشته باشد.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: با رویکرد انتشار مستندات شهدای والامقام انقلاب اسلامی آمادگی داریم با سایر ناشران علاقه‌مند وارد تعامل و مشارکت شویم.

 

غرفه نشر شاهد در سالن شبستان، نبش راهروی 4 آماده استفبال از مخاطبان است. بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن گفت‌و گو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت 1394 در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه برپاست./998/د102/ق

ارسال نظرات