۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۵۹۳۴۴
نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

عربستان تلاش دارد تجاوز به یمن را به عنوان جنگ شیعه و سنی القا کند

خبرگزاری رسا ـ روحانی بر جسته شیعه و نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان ھدف از تجاوز عربستان به یمن را اجرای برنامه تجزیه کشورھای اسلامی، آمریکا و اسرائیل دانست.
حجت الاسلام محمد امين شھيدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد امین شھیدی نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در مراسمی که در شھر لاھور پاکستان برگزار شد گفت: تجاوز عربستان به یمن ھیچ ارتباطی با شیعه و سنی ندارد، عربستان فقط برای منفعل کردن افکار عمومی پاکستان قصد دارد این تجاوز را به عنوان جنگ بین شیعه و سنی مطرح کند.


وی با اشارہ به این که گروہ تروریستی داعش در داخل کشور در حال سرمایه گزاری است از دوستداران پاکستان خواست: با اتحاد و ھمدلی در مقابل گروہ ھای تروریستی تکفیری بایستند.


حجت الاسلام شھیدی با بیان اینکه اختلافات عربستان با حوثی ھای یمن اختلافات شیعه و سنی نیست و آل سعود برای انحراف جامعه اھل سنت به این قضیه رنگ و بوی شیعه و سنی دادہ است گفت: حوثی ھا پیروان مذھبی شافعی اند و از این لحاظ به اھل سنت از شیعیان نزدیک تر اند.


وی افزود: تجاوز عربستان به یمن ھیچ ارتباطی با شیعه و سنی ندارد، عربستان فقط برای منفعل کردن افکار عمومی پاکستان قصد دارد این را به عنوان جنگ بین شیعه و سنی نشان دھد.


نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان طرح تجزیه کشورھای اسلامی توسط استکبار جھانی را مردود دانست و گفت: برنامه تجزیه کشورھای اسلامی آمریکا و اسرائیل در یمن از سوی عربستان در حال اجرا است./988/ب902/ک

ارسال نظرات