۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۶۰۲۲۱
شیخ نعیم قاسم:

تقویت جبهه داخلی گام اول برای مقابله با تکفیری‌هاست

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد که برای مقابله با تهدیدات تکفیری‌ها در القلمون ابتدا باید استقرار و وحدت داخلی را حفظ کنیم.
شيخ نعيم قاسم


 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز در دیدار با هیاتی از مسیحیان لبنان به بحث و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداخت.

 

شیخ نعیم قاسم در این دیدار گفت: ارتباط و وحدت اتباع پیروان ادیان الهی در لبنان از اهمیت بالایی برخوردار است و این ارتباط و همزیستی مسالمت آمیز که در لبنان شاهد آن هستیم می‌توان به عنوان الگوی برای کشورهای دیگر مطرح شود.


وی در ادامه از اهتمام حزب الله بر حفظ وحدت بین آحاد مردم لبنان با هر دینی خبر داد و افزود: تهدیدی جدی که همواره لبنان را تهدید می‌کند مساله تعصب دینی و اختلافات ناشی از آن است.


معاون دبیر کل حزب الله با بیان اینکه تکفیری‌ها در منطقه القلمون به شدت به فعالیت‌های فتنه‌افروزانه می‌پردازند، اظهار داشت: برای مقابله با تهدیدات تکفیری‌ها در گام اول باید ضمن حفظ استقرار و وحدت داخلی، اقدام مناسب برای مقابله با برنامه‌های تخریب‌گرانه تروریست‌های افراطی را طراجی کنیم./1321/ب902/ک

ارسال نظرات