۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۶۰۴۲۷
سیدعلی فضل الله:

نباید از تلاش برای تقویت وحدت اسلامی مأیوس شد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بیروت با تأکید براینکه مشکلات کنونی نباید نخبگان را از تلاش برای تقویت وحدت اسلامی مأیوس کند، گفت: وحدت اسلامی تنها راه عبور از تنگنای کنونی است.
سيد علي فضل الله، امام جمعه بيروت



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه بیروت در دیدار با هیأتی از شخصیت‌های جنبش امل لبنان به بحث و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداخت.

 

سید علی فضل الله در این دیدار بر لزوم تعاون و همکاری مؤسسات فرهنگی برای مقابله با چالش‌های موجود تأکید و تصریح کرد: جامعه لبنان با مشکلات فرهنگی و معیشتی بسیاری مواجه است که حل و فصل آنها نیاز تلاش مضاعف و مجدانه است.

 

این عالم لبنانی وضعیت منطقه را وضعیتی سخت و پر تنش توصیف کرد و اظهار داشت که آتش فتنه بیش از پیش قرار است دامن لبنان را بگیرد و برای مقابله با آن باید برنامه مشخصی را داشت.

 

حجت الاسلام فضل الله با تأکید براینکه آگاهی فاکتوری مهم برای مقابله مسؤولین و مردم با تهدیدهای پیش رو است، خاطرنشان کرد: مسؤولین و نخبگان وظیفه بسیار خطیری را به دوش می‌کشند؛ آنان باید با دور از هرگونه اظهار نظر طایفه ای به تنش زدایی از جامعه بپردازند.

 

خطیب جمعه بیروت تأکید کرد کسانی که خط و منش وحدت اسلامی را در پیش گرفته اند به هیچ وجه نباید مأیوس شوند؛ فرهنگ وحدت اسلامی تنها راه عبور از تنگنای کنونی است./983/ب902/ک

ارسال نظرات