۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۶۱۶۶۷
عضو ارشد حزب وحدت مسلمین پاکستان:

مبارزه با تروریسم باید بدون تبعیض از سوی دولت پاکستان دنبال شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر مرکزی حزب وحدت مسلمین پاکستان برای ایالت «گلگت بلتستان»، در واکنش به عملیات تبعیض آمیز دولت این کشور علیه تروریسم گفت که اسلام‌آباد برای مبارزه با تروریست‌های واقعی سردرگم است.
عالم پاکستاني

 


به گزارش خبرگزاری رسا، «علامه نیر عباس مصطفوی» دبیر مرکزی حزب وحدت مسلمین پاکستان برای ایالت گلگت بلتستان در تجمع در منطقه «دنیور» این ایالت اظها رداشت: دولت پاکستان باید عملیات بدون تبعیض علیه تروریست‌ها به ویژه در شهر کراچی انجام دهد در غیر اینصورت، برقراری امنیت در پاکستان تنها یک رویا خواهد ماند.

 

 

این در حالی است که نیروهای کماندو و پلیس ایالت سند از سال گذشته میلادی عملیات خود علیه گروه‌های تروریستی و افراطی در شهر کراچی را آغاز کرده‌اند اما تاکنون امنیت این شهر تامین نشده است.

 

 

وی افزود: اسلام‌آباد در مورد عملیات واقعی و بدون تبعیض دچار سردرگمی شده و تنها به بازی رسانه‌ای اکتفا می‌کند.

 

 

مصطفوی تصریح کرد: اسلام‌آباد در عملیات خود علیه گروه‌های افراطی و تروریستی در پاکستان صادقانه عملی نمی‌کند در حالی که برخی از احزاب و گروه‌های سیاسی و مذهبی از تروریست‌ها در این کشور حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

 

 

دبیر مرکزی حزب وحدت مسلمین پاکستان در ایالت گلگت بلتسان با اشاره به حادثه اخیرغم انگیز علیه شیعیان در شهر کراچی نیز گفت: دولت ایالت «سند» در تامین امنیت مردم شهر کراچی ناکام مانده و اکنون نیز ارتش باید عملیات قاطع علیه گروه‌های تکفیری در این شهر را انجام دهد.

 

 

وی اذعان کرد: در حالی که گروه‌های تکفیری پاکستان با حمایت برخی از رهبران سیاسی و مذهبی این کشور متحد و سازمان یافته‌اند بنابراین، دولت اسلام‌آباد در مورد عملیات قاطع علیه آن‌ها دچار سردرگمی شده است.

 

 

پس از حمله تروریستی به حسینیه‌ها در «شکار پور»، «پیشاور»، «راولپندی» و همچنین ترور افسران و شخصیات مهم شیعیان پاکستان در چند ماه گذشته، مردم پاکستان شاهد حمله دیگری غم انگیز علیه شیعیان در شهر کراچی در هفته گذشته بودند که بر اثر آن، 43 نفر شهید و تعدادی نیز  زخمی شدند./983/د101/ک

ارسال نظرات