۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۶۳۳۰۸
شیخ نعیم قاسم:

افزایش دشمنی با ایران و مقاومت به دلیل شکست طرح‌های آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با ادامه دار خواندن روند آزادسازی سرزمین‌های اشغالی، گفت: افزایش دشمنی‌ها با ایران، سوریه و مقاومت اسلامی به دلیل تغییرات منطقه به سود محور مقاومت است.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان




به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با علی عبدالکریم، سفیر سوریه در بیروت به بحث و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات منطقه پرداخت.

 


شیخ نعیم قاسم در این دیدار آزادسازی جنوب لبنان را موجب ایجاد معادله ای جدید در منطقه دانست و عنوان کرد: مقاومت توانست سیر شکست و ناکامی‌ها را به پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی تبدیل کند.

 


وی با تأکید براینکه ماهیت سیاسی منطقه پس از پیروزی سال 2000 شاهد تغییراتی جدی به سود مقاومت بود، گفت: دشمنان همه تلاش خود را برای مقابله با طرح استقلال و آزادی ملت های اسلامی به کار بردند.

 


این عضو ارشد حزب الله خاطرنشان کرد: توطئه و فشارها علیه ایران، سوریه و مقاومت اسلامی از آنجا افزایش یافت که آمریکا و اسرائیل شاهد پیشرفت محور مقاومت  و شکست طرح های خود بودند و در نتیجه همه ابزارشان را برای منع این تحولات به کار گرفتند.

 


شیخ نعیم قاسم پایداری جریان مقاومت اسلامی در منطقه را موجب شکست جاه طلبی کشورهای استکباری دانست و گفت: تاریخ دستاوردهای مقاومت اسلامی را به یادگار خواهد داشت.

 


وی افزود: روند آزادسازی سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد و هیچ بازگشتی به عقب وجود نخواهد داشت؛ چرا که دیگر جایی برای تسلیم در برابر تجاوز و اشغالگری وجود ندارد./983/ب902/ک

ارسال نظرات