۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۶۳۷۲۱

تأکید روزنامه نگار مصری بر موفقیت چشمگیر ایران در سطح بین الملل

خبرگزاری رسا ـ روزنامه نگار معروف مصری خاطرنشان کرد که ایران باتوجه به تحریم و تبلیغات گسترده کشورهای غربی علیه آن به موفقیت‎های سیاسی ارزشمندی طی سه دهه گذشته در کشورهای منطقه دست پیدا کرده است.
ابراهيم عيسي، از چهره‌هاي رسانه‌اي معروف مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ابراهیم عیسی کارشناس، مجری و روزنامه‌نگار معروف مصر، امروز طی مقاله‎ای در روزنامه المقال این کشور به همکاری عبدالفتاح السیسی با رژیم آل‎سعود در یورش به کشورهای منطقه انتقاد کرد و نوشت که السیسی با همکاری آل‎سعود درپی نابودی سوریه و بشار اسد است.


وی عربستان را حامی داعش و القاعده دانست و افزود: آل‎سعود با استخدام داعش در سوریه به جنایت در این کشور می‎پردازد که قلع و قمع در یمن در مقایسه با آن بسیار کوچک است.


این کارشناس مسائل سیاسی مصر در مقاله خود آورده است که ایران با وجود تحریم و تبلیغات گسترده کشورهای غربی، به موفقیت‎های سیاسی ارزشمندی طی سه دهه گذشته دست پیدا کرده است.


وی ایران را پیروز رقابت با عربستان در مسائل منطقه توصیف کرد و ادامه داد که ایران در حالی توانست در سوریه نفوذ و اراده حکومت این کشور را متوجه خود کند که آل‎سعود تاکنون نتواسته با بشار اسد دور یک میز بنشیند./994/
ب903/د

ارسال نظرات