۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۶۴۲۲۳

رییس پارلمان لبنان به ایران سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ روزنامه الحیاة از دعوت دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) از نبیه بری برای سفر به ایران خبر داد.
ديدار نبيه بري با محمد حسن اختري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ «محمد حسن اختری» دبیرکل «مجمع جهانی اهل بیت» (ع) در دیدار با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان،‌ از وی برای حضور در ششمین کنفرانس مجمع جهانی «اهل بیت» (ع) در تهران دعوت کرد.

 

روزنامه فرامنطقه‌ای «الحیاة» با بیان اینکه جمعه گذشته (دیروز) اختری به همراه «محمد فتحعلی» سفیر ایران در بیروت با بری دیدار کردند، تاکید کرد که دو طرف درباره تحولات لبنان و اوضاع منطقه‌ای با یکدیگر رایزنی کردند.

 

اختری بعد از دیدار با نبیه بری در جمع خبرنگاران گفت: رایزنی‌های مثبتی درباره تبادل دیدگاه‌ها و لزوم وحدت اسلامی و همچنین درباره رویارویی با اندیشه‌های تروریستی و تکفیری داشتیم. از خداوند می‌خواهیم که همه علمای ادیان آسمانی بویژه علمای اسلام را موفق بدارد. از آنها می خواهیم با اندیشه تکفیری و تروریستی مقابله کنند. زیرا گروهک‌های تروریستی، ثمره‌ای جز نابودی، کشتار و به تاراج بردن اموال (مردم) ندارند. از خداوند می‌خواهیم ما را از شر آنها و حامیانشان رهایی بخشد.

 

 

دبیرکل «مجمع جهانی اهل بیت» (ع) همچنین از ارائه دعوتنامه‌ حضور در ششمین کنفرانس مجمع جهانی «اهل بیت» (ع) در تهران به نبیه بری خبر داد و تاکید کرد که رییس پارلمان لبنان وعده اجابت این دعوتنامه را داد./983/د102/ک

ارسال نظرات