۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۲۶۵۴۵۸
آیت الله کعبی:

آیت الله آصفی دژی در برابر جبهه کفر و نفاق بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از نماینده فقید رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دژی در برابر جبهه کفر و نفاق یاد کرد.
آيت الله عباس کعبي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ارتحال آیت الله شیخ محمد مهدی آصفی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق را تسلیت گفت.

 

در این پیام با اشاره به شخصیت های برجسته این عالم فقید تأکید شده است که آیت الله آصفی پس از امام راحل زیر پرچم حضرت آیت الله خامنه ای به جهاد و دعوت ادامه داد و همه توان و امکانات علمی و اجتماعی و سیاسی خود را برای یاری به اسلام در قالب تألیف، تحقیق، تربیت، تعلیم، تبلیغ و فعالیت حوزوی به کار گرفت.

 

آیت الله کعبی افزود: آیت الله آصفی به راستی از نمادهای امت و پیشگام جنبش اسلامی معاصر و از علمای ربانی و مجاهد و اندیشمندان صادق و مخلص بود و دژی در برابر جبهه کفر و نفاق و در صف مقدم نبرد با آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می آمد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ایشان زندگی سعادتمندانه ای داشت و در اوج سعادت از دنیا رفت و مطمئنا جاویدان باقی خواهد ماند.

 

وی این فاجعه را به حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید، حوزه های علمیه، امت اسلامی، حوزه نجف، ملت عراق و خانواده و دوستداران و مریدان این عالم فقید تسلیت گفت و از خداوند متعال برای وی محشور شدن با اولیا و برای خانواده اش نیز صبر و پاداش را مسألت کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات