۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۶۸۳۱۹
از سوی انتشارات آستان قدس رضوی؛

کتاب «تعلیم و تربیت و مراحل آن» به چاپ بیست و چهارم رسید

خبرگزاری رسا ـ چاپ بیست و چهارم کتاب «تعلیم و تربیت و مراحل آن» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی وارد بازار کتاب شد.
تعليم و تربيت و مراحل آن

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، چاپ بیست و چهارم کتاب «تعلیم و تربیت و مراحل آن» با شمارگانی حدود 69 هزار نسخه به عنوان راهنمایی برای توصیف و توجیه گام های تربیتی در خصوص کودکان و نوجوانان ارزش تعلیم و تربیت آدمی و زیان هایی که بر اثر فقدان آن دامنگیر فرد و جامعه می شود، ایجاب می کند که فعالیت های مربوط به رشد کودک مورد توجه ویژه و مستمر قرار گیرد.

 

در این راستا با نظر به اهمیت شیوه های تربیت و تدریس به کودکان و نوجوانان، انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به چاپ و تولید کتاب «تعلیم و تربیت و مراحل آن» نوشته دکتر غلامحسین شکوهی اقدام کرده است.

 

این کتاب که برای نخستین بار در سال 1377 توسط به نشر به چاپ رسید، تا کنون بیست و چهار نوبت در 69 هزار نسخه چاپ و در دسترس تمامی علاقه مندان و دست اندر کاران تعلیم و تربیت قرار گرفته است.

 

کتاب «تعلیم و تربیت و مراحل آن» بدون ادعای ارائه طرح اجمالی همه مسائل مبتلا به مربیان نسل جوان، با توجه به ضرورت ها و نیازهای اطلاعاتی در دو قسمت شامل توضیح و تحدید مفاهیم و همچنین توجیه و توصیف مراحل، به تشریح علمی و عملی آن می پردازد.

 

در این کتاب کوشش شده است که آموزش و پرورش در سطوح مختلف خانواده، کودکستان، دبستان، دوره راهنمایی و آموزش متوسطه طبق آنچه در نظام آموزش و پرورش فعلی در فرهنگ ما متداول است، توصیه و توجیه شود.

 

چاپ بیست و چهارم کتاب «تعلیم و تربیت و مراحل آن» در قطع وزیری و با مبلغی برابر با 120.000 ریال در دسترس مخاطبان قرار دارد و علاقه مندان به تهیه این کتاب و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتیwww.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات