۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۷۰۰۳۰

فضل‎الله انفجار تروریستی نماز جمعه شیعیان کویت را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت لبنان هدف داعش از حمله به مسجد شیعیان در کویت را از بین بردن امنیت در کشوری دانست که پیروان مذاهب گوناگون به خوبی در کنار هم زندگی می‌کنند.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت لبنان، پس از وقوع انفجار در مسجد امام صادق(ع) در کویت در بیانیه‌ای این انفجار را که در منطقه الصوابر این کشور رخ داد، محکوم کرد.

 

وی در بیانیه خود نوشت: کشتار نمازگزاران در روز جمعه و در ماه مبارک رمضان نشان از خوی وحشی گری تروریست‌های تکفیری دارد که هیچ حرمتی برای مسجد و ماه مبارک رمضان قایل نیستند.

 

فضل الله افزود: این جنایت تنها یک هدف دارد و آن از بین بردن امنیت و آرامش مردم کویت است؛ چرا که کویت یک نمونه موفق در زندگی مسالمت آمیز پیروان مذاهب گوناکون اسلامی به شمار می آید.


 
این روحانی لبنانی در ادامه بر حمایت از مردم کویت تاکید کرد و ادامه داد: مردم این کشور بدانند که دشمنان اسلام اتحاد آنان را مورد هدف قرار داده است و باید بیش از گذشته بر وحدت خود پایداری کنند.

 

فضل الله به اهداف شوم داعش با انجام اقدامات تروریستی در کویت اشاره و تصریح کرد: داعش قصد دارد آتش فتنه را در کویت شعله ور کند و زندگی مردمان این کشور را که در آرامش و زیر سایه وحدت زندگی می‌کنند، مختل کند./1321/ب901/د

ارسال نظرات