۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۷۰۲۱۲

شورای علمای فلسطین بر آشکار بودن دست رژیم صهیونیستی در انفجار کویت تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی شورای علمای فلسطین حادثه تروریستی مسجد امام صادق (ع) کویت را محکوم و آن را بی ارتباط با اسلام توصیف کرد.
جمعيت علماي فلسطين لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد موعود، سخنگوی رسمی مجلس علمای فلسطین در لبنان، انفجار تروریستی مسجد امام صادق (ع) منطقه صوابر کویت را محکوم کرد.

 

شیخ محمود موعود گفت: دست جنایتگر اسرائیل در این حادثه دیده می شود و این حمله تروریستی هیچ ارتباطی با اسلام ندارد. هدف از این جنایت کشتار شمار زیادی از مومنان بی گناه است.

 

سخنگوی مجلس علمای فلسطین افزود: جرا گروهک های تروریستی تا به امروز هیچ حمله ای به رژیم اشغاگر صهیونیست نکرده و به جای آن با ایجاد فتنه و درگیری میان کشورهای اسلامی و عربی، به تعطیلی شعائر اسلامی و تخریب مساجد و ایجاد فتنه و خونریزی مسلمانان روی آورده اند؟

 

وی در بخش پایانی سخنان خویش با تسلیت به خانواده شهدا و مجروحان خاطر نشان کرد: از علما می خواهم با برپایی همایش های گسترده و صدور فتوا، حامیان و عاملان تخریب مساجد و کشتار بی گناهان را مجرم شناخته و آنان را محکوم کنند. فعالان سیاسی کشورهای عربی و اسلامی هم با انجام وظایف خود به رویارویی با این جریان اقدام کنند./981/ب902/د

ارسال نظرات