۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۷۰۲۳۲

حماس انفجار مسجد شیعیان کویت را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس انفجار مسجد امام صادق (ع) در کویت را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی جنایتکارانه و مخالف با همه قوانین بین المللی و آموزه‎های ادیان آسمانی دانست.
انفجار تروريستي مسجد شيعيان کويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عزت رشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس روز گذشته با صدور بیانیه ای تصریح کرد که انفجار مسجد امام صادق (ع) که به کشته و زخمی شدن ده ها نمازگزار منجر شد، اقدامی کاملا جنایتکارانه و مخالف قوانین بین المللی و آموزه های ادیان آسمانی است که ما انزجار خود از چنین اقدامی به اعلام می داریم.

 

رشق اظهار داشت که حماس این حادثه دردناک را به ملت کویت و خانواده‌های قربانیان تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان امنیت و آرامش را برای این کشور و شفای عاجل را برای مجروحان این حادثه مسألت می کند.

 

وی همچنین حمله به هتل محل اقامت گردشگران در تونس را نیز اقدامی جنایتکارانه خواند و ضمن محکومیت آن، خواستار تقویت وحدت ملی در تونس برای مقابله با افراطی گری و خشونت شد.

 

گفتنی است وزارت کشور کویت روز جمعه اعلام کرد که در حمله جنایتکارانه به مسجد امام صادق (ع) در این کشور 27 نمازگزار شیعه به شهادت رسیده و دست کم 202 نفر دیگر مجروح شده اند.

 

گروه جنایتکار داعش مسؤولیت این حمله را بر عهده گرفته است./994/ب102/د

ارسال نظرات