۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۷۰۲۹۹

انقلابیان بحرینی از عربستان به عنوان مسؤول کشتار نمازگزاران کویت یاد کردند

خبرگزاری رسا ـ انقلابیان و موسسات دینی و سیاسی بحرین با محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام صادق(ع) بحرین خواستار مقابله با تروریسم شدند.
 بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی حادثه تروریستی مسجد امام صادق (ع) کویت، صدها تن از مردم بحرین با برپایی تظاهرات گسترده ضمن همسبتگی و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، حامیان و مجریان این حمله تروریستی را محکوم کردند.

 

تظاهرکنندگان تأکید کردند که تروریسم دشمن مشترک بحرین و کویت است و اگر در برابر آن ایستادگی نکنیم همانگونه که دیروز قطیف و دمام و امروز کویت مورد هجوم قرار گرفت، فردا تروریسم بحرین را نیز در بر می گیرد.

 

مراکز دینی و سیاسی بحرین نیز در پیام های جداگانه با محکومیت این حادثه جانخراش خاطرنشان کردند: عربستان سعودی به دلیل تشکیل این گروهک ها، تغذیه فکری آنان و ایجاد اختلاف میان مذاهب اسلامی، مسؤول اصلی این جنایت به شمار می آید. هرچند شیعیان هدف اصلی این عملیات هستند اما آل سعود بداند اگر این حملات متوقف نشود آتش فتنه دامن آنها را گرفته و به زودی سعودی ها آنچه که کاشتند را برداشت خواهند کرد.

 

در این پیام با هشدار از عواقب سکوت برابر حنجره هایی که فریاد فتنه گری سر می دهند آمده است: نیروهای مردمی، فعالان و رهبران سیاسی کویت با قاطعیت در برابر گفتمان فتنه انگیز مقابله کنند.

 

از سوی دیگر رهبران و فعالان سیاسی بازداشت شده بحرین نیز در بیانیه‌ ای با تسلیت به خانواده شهدا و مردم کویت این حادثه جنایتکارانه را به شدت محکوم کردند./981/ب902/د

ارسال نظرات