۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۷۰۸۲۳

کتابخانه آستان قدس حسینی پذیرای دانش آموزان و دانشجویان

خبرگزاری رسا ـ کتابخانه آستان قدس حسینی روزانه پذیرای صدها نفر از دانش آموزان و دانشجویان است.
کتابخانه آستانه قدس حسيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتابخانه آستان قدس حسینی به منظور رفاه حال دانشجویان و دانش آموزان در ایام امتحانات نهایی، با ارائه فضای مناسب روزانه پذیرای صدها نفر از دانش آموزان و دانشجویان است.

 

با توجه به خدمات ارائه شده در این کتابخانه همچون کپی برداری از کتب و غیره اکثر دانشجویان و دانش آموزان ترجیح می‎دهند در محیطی روحانی و در نزدیکی امام حسین علیه السلام در مکانی آرام به مرور دروس و مطالعه امتحانات خود بپردازند.

 

شیخ علی فتلاوی رییس بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی در این باره اظهار داشت : کتابخانه آستان قدس حسینی همه روزه از ساعت هفت صبح الی نه شب پذیرای دانش آموزان، دانشجویان و پژوهشگران است.

 

وی افزود: بیش از هفتاد هزار عنوان کتاب در این کتابخانه نگهداری می شود و همچنین این مرکز مجهز به کتابخانه الکترونیکی بوده که انواع لوح های فشرده را جهت استفاده عموم توزیع می‌کند.

 

بخش‎های مختلف کتابخانه مرکزی شامل بخش مطالعات و پژوهش ها، بخش فهرست کتب مرجع، بخش تحقیق، بخش کتابخانه الکترونیکی و بخش نسخه های خطی است.

 

شایان ذکر است آستان قدس حسینی خدمات بسیاری را با هدف پیشرفت و موفقیت دانشجویان و دانش آموزان ارائه می نماید که از آن جمله میتوان به فراهم کردن محیط مناسب جهت مطالعه و حمل و نقل به مراکز امتحانی اشاره کرد./994/ب102/ک

ارسال نظرات