۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۷۲۲۰۰

سخنگوی گردان‎های القسام دست داشتن در حوادث منطقه سینا را تکذیب کرد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی گردان‌های «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس اتهامات وارد شده به این جنبش مبنی بر دست داشتن حماس در حوادث منطقه سینا را به شدت تکذیب کرد.
ابو عبيده سخنگوي حماس

به گزارش خبرگزاری رسا، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به جای اتهام‌زنی به حماس مبنی بر دست داشتن در حوادث منطقه سینا باید در سالروز جنگ غزه (8 ژوئیه2014/17 تیر1393) آماده شود برگ‌های بازیش را برای مرحله آینده رو کند.

 

ابوعبیده در ادامه تاکید کرد: رژیم اشغالگر در ایجاد فتنه و تنش میان حماس و مصر مانند گذشته شکست خواهد خورد.

 

وی افزود: پس از اینکه روابط مصر و حماس اخیرا بهبود پیدا کرده، رژیم اشغالگر و حامیان آن تلاش می‌کنند این امر را به عقب برگردانند.

 

ابوعبیده در ادامه تاکید کرد که سلاح القسام و مقاومت فقط به سمت رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی گرفته شده و جنگ اساسی با این رژیم است و مقاومت در امور هیچ کشوری دخالت نخواهد کرد.

 

سخنگوی القسام اتهامات وارد شده به این گردان‌ها مبنی بر مداخله حماس در منطقه سینا را کذب خواند و گفت این اتهامات در کسب آمادگی مقاومت برای ادامه مبارزه تاثیری نخواهد گذاشت.

 

منطقه سینا واقع در مرز مصر با نوار غزه هفته گذشته شاهد چندین عملیات تروریستی بود که طی آن ده‌ها نظامی مصری کشته شدند./994/ب102/د

ارسال نظرات